Wat je even kwijt wil #67

wel lekker productief, goed bezig

3 likes

Ik ben gisteren mijn OV kwijtgeraakt (reizen op rekening) en heb nu net gebeld om hem te laten blokkeren maar dat duurt blijkbaar ook nog 24 uur, dus iemand kan gisteren en vandaag rustig gebruik maken van mijn ov-kaart en dat wordt dan allemaal van mijn rekening afgeschreven :smiling_face_with_tear: echt heel kut.

3 likes

Kun je het reizen op rekening niet tijdelijk uitzetten?

Ik weet niet, ik heb met ze gebeld en ze zeiden je moet het blokkeren dus dat heb ik laten doen maar duurt maximaal 24 uur.

2 likes

Haha ja bij mij was dat ook gebeurd, kon precies woon-werkverkeer tracken van diegene van Amsterdam Noord naar Weteringcircuit, was gelukkig maar een paar euro met de metro. Wel echt vervelend dat het zo lang duurt

1 like

Haha wtf ik was gisteren ineens zo ziek? Vrijdag niks aan de hand. Gister ineens keelpijn, heeeel de dag misselijk en fucking hoofdpijn. Echt van 0 naar 100. Al m’n plannen gecanceld en misselijk op de bank uren geslapen.
En vandaag ben ik weer helemaal fit en werkelijk nergens last van lol, weer van 100 naar 0, dit duurde letterlijk gewoon 1 dag? Is dat überhaupt mogelijk :joy:

2 likes

Ja heb ik wel vaker. Dus denk dat het zeker goed mogelijk is. Ik had deze week een enorme opgezette klier in mn hals en voelde me zo beroerd, misselijk, had wel wat verhoging, volgende dag was alles was ineens over.

Kut ik wilde iets vertellen maar nu weet ik niet meer wat haha, oja, ik heb dus zo’n plant gekregen en die ook wel ‘diva’ of ‘dramaqueen’ wordt genoemd. En dat klopt, de bladeren gaan heel snel slap hangen als je ze niet genoeg water geeft. Dus ik gaf water en toen ging het wat beter en ik betrapte mezelf erop dat ik met zo’n babymoeder stem “goedzo!” Zei. Omg omg ik praat tegen een plant.

1 like

Is het je prive kaart? Want ik ben laatst m’n business card verloren en als je dan belt en er wordt door iemand mee gereisd, krijgt je werkgever dat geld terug.

3 likes

Ik had dit laatst ook, vond dit zoiets doms? Waarom kunnen ze het niet direct blokkeren net als je bankkaart? Echt stomste systeem ever

4 likes

Ik heb het zo koud steeds na het sporten terwijl ik normaal juist heel warmbloedig ben :cold_face:

2 likes

Uit het niks een bloedneus. Denk wel 12 jaar oid niet gehad.

2 likes

Je wordt toch helemaal gelukkig van deze zon en dan zonder die vreselijke warmte :sun_with_face:🩵

21 likes

De zon schijnt, dus ik vond het wel weer tijd om mijn teennagels te lakken😅

1 like

Ik zag op Insta een tip dat je een voucher kan kopen met je punten, deze vervolgens deactiveren, en dan tellen de punten weer als vandaag verdiend dus verlopen ze niet. Bij mij werkte het, dus als je je punten zelf wil blijven sparen kun je dat ook nog doen!

4 likes

Eerst met het eerste maar niet met het tweede!!

Ah het voelde een beetje als lente vandaag HEERLIJK ik leef er helemaal van op. Ik ging wandelen en ik had zin om te huppelen en dat zegt wat.

28 likes

Was een paar dagen doodziek met één of andere freak griep en ging vandaag voor het eerst even naar buiten. Kom ik mijn abusive ex tegen die ik gelukkig al een jaar of 12 niet meer gezien had. Echt top, ga wel weer binnen zitten.

3 likes

Neeeee! Hij moet naar binnen, niet jij! Ben je weer beetje oke of nog erg geschrokken?

7 likes

Haha ja vind ik ook! Ja hoor, gaat oké. Was na de
initiële schrik eigenlijk alleen maar blij dat ik niet te lang in die situatie ben blijven hangen en dat ik nu al heel lang een fijne relatie heb!

9 likes

Dacht dat ik de griep dit seizoen overgeslagen had👍🏻

2 likes

Mijn vriend is sinds oktober al 6x ziek geweest en ligt nu weer met koorts op bed. Sneu voor hem natuurlijk, maar ik word he-le-maal gek van zijn gesnurk als hij ziek is :face_with_symbols_over_mouth: vroeger sliep ik dan altijd met oordoppen, maar nu met de baby vind ik dat niet fijn meer. Hopelijk is hij snel weer beter :sparkles:

5 likes