Datingapps

Mannen van 30 die hun piemel niet op whatsapp durven te sturen. En kinderen.
Ik wset het gekke combi van doelgroepen.

5 likes

oke huh alleen via snap willen communiceren?? dat is wel een flag toch

1 like

Haha ja evengroot als tiktok zelfs (in NL):

3 likes

Ja omg dit. Ik had een keer zitten vissen of iemand die ik een tijd geleden leuk vond toevallig ook weer single was. Was ie niet dus hij had m’n volgverzoek op Insta niet geaccepteerd. Ging hij me vervolgens elke keer op Snapchat toevoegen en lopen sextingen omdat z’n relatie blijkbaar niet lekker ging. Heb hem uiteindelijk geblokkeerd omdat ik me hypocriet voelde en hij steeds verder ging. Maar hij verwijderde me dan ook elke keer weer zodat z’n vriendin mij niet in z’n laatste gesprekken zag staan. Echt heel ranzig was dat.

Snapchat is echt voor de sneaky ones

4 likes

Is er überhaupt iemand die wel van dickpicks houdt?

1 like

8% van 155 forummers: Stel je persoonlijke vraag #46 - #3803 door Nescio

7 likes

Ja! 3 weken geleden had ik dat al ofzo… ook niet meer terug gekomen

1 like

Haha ja stom is dat! Ik moet ook altijd op dezelfde plek.

Hahaha ja dat heb ik ook!

Ik heb het ook wel gehad met Tinder als ik dan meerdere dates in 1 week had paar jaar geleden. Op een of andere manier eindigde ik altijd bij Kade 4 in Rotterdam en ik schaamde me echt dood als ik dan voor de derde keer die week met een ander daar zat.

2 likes

Hahaha dit soort dingen boeien me dan weer niks. Dan voel ik me een soort entertainment voor het personeel. Zo van daar ben ik weer vraag gerust mn nummer als je details wilt. Zie jullie soon weer xx.

10 likes

Dit doet me denken aan het feit dat mijn vriend ooit in één week 4 dagen achter elkaar bij een restaurant ging eten. Met 4 verschillende dates. Na de derde keer zei het personeel ‘tot morgen’ bij het afrekenen.

13 likes

Was jij 1 van die dates :joy:

3 likes

Nee! Al zijn we uiteindelijk wel een keer bij dat restaurant gaan eten want ik was benieuwd of het echt zo lekker was als hij beweerde (ja was het). Voor de geïnteresseerden: Sarban in Tilburg.

7 likes

Haha ik vind dit echt ballen hebben. Doet me denken aan de scène van The Flatshare, waarbij ze op 1 avond vijf dates heeft achter elkaar in hetzelfde restaurant.

Ik ben een beetje sad want mijn date (/scharrel? Wat een kutwoord eigenlijk) gaat voor onbepaalde tijd op reis. Ik wist het al wel, maar ben mij toch aan hem gaan hechten omdat het zo gezellig was.

Voordat ik hem ontmoette had ik een vreemde tinderdate met een guy. Ondanks dat ik hem toen meteen had afgewezen, zoekt ie nu weer contact. Niet cool.

2 likes

De blokkeerknop is je beste vriend!

2 likes

Ja gedaan, maar voel mij dan altijd een lul terwijl het eigenlijk niet zo is.

4 likes

:sparkles: Gemanifesteerd :sparkles:

1 like

To be fair, dat is ook wel echt een goed restaurant. 100 punten voor een eerste date!

7 likes

Ja eens! In dit geval snap ik het helemaal :joy:

3 likes

Iemand wilde afspreken maar ik heb niet enthousiast genoeg gereageerd blijkbaar, heb er helemaal geen zin meer in

1 like