Stel je persoonlijke vraag #46

Dit was het lengteverschil (+ nog 3 cm) tussen mij en mijn eerste vriend en ik zie nu pas dat het er echt niet uitziet.

5 likes

Ja ik heb een huisgenoot gehad die verder prima was, maar die toch spullen van mij en andere huisgenoten jatte. T waren meestal niet echt waardevolle dingen, maar alsnog kut als iemand t doet en het weg is. Dus ik loop liever geen risico meer

3 likes

Haha goede vraag. Voor 2 personen zou ik zeggen.

2 likes

In jouw hetero seksuele relafie('s), wie is er verantwoordelijk voor de anticonceptie?

• Ik (dus de pil, spiraaltje etc.)
  • Hij (dus condoom etc.)

0 stemmers

1 like

Samen

20 likes

Heb jij weleens een dickpic ontvangen? Zo ja, wat deed het met je?

• nooit
  • een enkele
  • best veel
  • heel veel
  • ontelbaar

0 stemmers

Hoe erg vond je het?

• niet erg, leuk juist
  • deed me niks
  • vervelend
  • naar
  • traumatiserend

0 stemmers

(aanleiding: Nescio ontving een dickpic en vond het niet leuk)

2 likes

Verschilde per foto

8 likes

Een enkele, al wel een eeuw geleden, ca. 2000 / 2001 via ICQ.

2 likes

Nooit ongevraagd, alleen tijdens sexting, dus ja toen vond ik het leuk.

7 likes

Vaak op van die spelletjes tegen een random speler. Viespeuken.

1 like

Ja en een man kan ook (mee)betalen aan anticonceptie voor de vrouw! Al is dat dan misschien niet helemaal de verantwoordelijkheid die hier gezocht wordt maar toch

2 likes

Ja dit. Ik gebruik geen hormonale conceptie meer, maar dan koopt hij een keer condooms en dan ik, net hoe t uitkomt. En dat een condoom omgaat zijn we ook beiden bij.

Ohoh

1 like

Ligt aan de situatie en de foto.
Random uit het niks : zeer vervelend.
Tijdens sexting : kom maar door met die slurf.

Maar ik ontvang liever een lichaams foto ofzo dan zo random hoi dit is mn pik aangenaam.

20 likes

Is jouw agenda voor kerst en Oud&Nieuw al rond?

• Ja alle dagen zijn gepland
  • Kerst (deels) wel, oud&nieuw niet
  • Oud&nieuw wel, kerst niet
  • Nog niks gepland

0 stemmers

Nog niks gepland, maar ik weet al wel dat één dag Kerst bij mijn familie is en de andere dag bij mijn schoonfamilie. Dus de invulling is al wel bekend.

2 likes

Alle dagen zijn gepland. Aka lekker thuisblijven, chillen en vreten!

19 likes

Afgelopen weekend met familie en schoonfamilie afgesproken welke kerstdag we doen. En met oud en nieuw gaan we een paar dagen weg, lekker in een huisje in het bos :smile:

Jaa al een tijdje, en ik ben echt enorm tevreden met mezelf, want eerst hetgene gepland waar ik enorm tegenop zie, zodat ik erna lekker een ruime week kan chillen

2 likes

Met O&N zijn we een weekend weg. Kerst plannen we eigenlijk nooit, we zien wel.

1 like