Mijn god! Nu ben ik benieuwd wat er nog meer op het eisenpakket van deze gast staat. Het valt me ook echt op hoe onaantrekkelijker de man hoe meer eisen ze naar vrouwen hebben
Op Tinder zie ik nu ineens wie me geliket heeft. Dat staat dan bij die persoon…is dit nieuw? Heb geen abonnement ofzo
Haha damn girls
Had zondag heelnfijn gesprek met eenn(tbh best wel) toxic guy met wienik naar bed ging.
Ik legde uit dat ik dit soms deed om de foute reden, nl om validatie te zoeken en dat ik daarom pleasde of hem liet wegkomen bij de bare minimum. Ik zei dat ik er klaar mee was dat ie me weinig pleasde ennals we elkaar nog zagen dan wou ik genoeg tijd voor mijn plezier.
Hij,gaf mengoed advies en zei ook “misschien moet je dan even stoppen met mensen zien”
Maar oke afgerond goed en wel.
En was niet van plan hem te appen.
Maar had vandaag een slechte dag en vroeg of hij een ondeugejde foto wou zien. Zegt ie heel droog nee. Werd zoo getriggered.like fine maar waarom zo droog? Begon toen meteen te denken oh hij is klaar met me, vindt me niet meer sexy etc.
Terwijl het vanalles kan zijn of gwn dat ie denkt dat t geen goed idee meer is gegeven het gesprek.
Any thoughts please, ik ben alleen en overthink het
Kap het af met deze man. Blokkeer zijn nummer en verwijder daarna zijn nummer + jullie app geschiedenis. Je wordt hier alleen maar ongelukkig van. Is dit trouwens diezelfde man die dingen op seksueel vlak wilde doen die jij niet wilde? En dat hij bleef aandringen? Want dan ben je hem helemaaaaaal liever kwijt dan rijk.
Je hebt letterlijk (ook tegen hem!) gezegd dat je aandacht zoekt voor validatie en dat je hem daarom hebt laten wegkomen met gedrag wat zowel je behoeften als wensen niet tegemoet komt. Heeft hij aangegeven iets te willen veranderen om jou beter te laten voelen? Want zoniet, denk ik dat hij gewoon heeft begrepen dat hij jou niet kan geven wat je wilt en geen zin heeft om misbruik te maken van jouw behoefte aan aandacht, zeker nadat je daar zo open en kwetsbaar over bent geweest.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou mijn energie steken in mensen die jouw behoeftes en verlangens wèl graag zouden vervullen.
Ik quote jezelf even. Stop met validatie zoeken bij mensen die je niks geven want je hebt zelf al ingezien dat dat je niks brengt
Ja hij zei dat ie me voortaan wel zou pleasen
Maar mss voelt ie zich idd schuldig over het voorgaande
Thanks guys, pfoe ik zet het daten maar even op pauze
Hierbij even een oproep:
mannen van Bumble… zet je FUCKING FIETSHELM even af voor de foto.
Pardon my French.
Nee joh! Dan weet je gelijk wie je NIET moet swipen. Houd graag ook een vis vast, scheelt weer moeite om daar achter te komen in een gesprek.
Daar heb je ook een punt.
Zelfde geldt overigens voor die rugtassen die zo’n ding aan de voorkant hebben, what’s up with that.
Daar snap ik even niet wat je bedoeld, heb je een foto?
En zonnebril… ugh
Ik praat nu ongeveer twee weken met iemand van een app en hij had voorgesteld iets te gaan drinken. Alleen ben ik nu op vakantie en hij straks ook waardoor dat op zich laat wachten en nu ben ik bang dat het straks tegenvalt!
Snap ik. Dan heb je t gevoel dat je moet blijven appen.
Stel anders voor om na z’n vakantie contact te hebben? Zou voor mij prima zijn.
Ach het is ook niet zo dat we de hele dag door met elkaar praten en ik er echt gek van wordt. Het is meer dat het zo typisch is en ik er ook wel een beetje om moet lachen!
Op Reddit is er elke maand een Tinderdraad (voor als je op zoek bent naar een date, maar ook naar vrienden) en ik had daar impulsief een berichtje achter gelaten. En nu zitten er 8 mannen in m’n inbox die helemaal de moeite hebben genomen om een leuk bericht te sturen. Maar ik heb geen idee hoe ze eruit zien en ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik er mee moet nu haha.
Ik zag dit ook en zat te twijfelen om wat te plaatsen! Zag ook een thread waarin iemand vroeg of de tinderdraad echt mensen had samengebracht en daar stonden echt leuke verhalen onder. Maar ik wil altijd toch wel een beetje weten hoe iemand eruit ziet dus durfde niet haha.
Hebben zij gereageerd op een bericht met foto van jou? Dan zou ik denk ik nog wat vragen stellen aan de hand van hun bericht én om een foto vragen (anders misschien ook, maar dan lijkt het mij in elk geval “eerlijk”).
Ik heb zelf niks geplaatst!