Wat je even kwijt wil #69

Pff die scheten kan ik wel hendelen maar al die voor en na foto’s waarin ze door lucht of water via hun anus naar binnen pompen opeens het formaat buik van een hoogzwangere vrouw hebben gekregen… ik word er fysiek echt naar van :joy: lijkt me zo pijnlijk.

1 like

idd water als het warm is en kattenvoer! ik heb een paar jaar bij een opvang gewerkt en ik zou verder nog adviseren om bladeren enzo vooral te laten liggen want dat is eigenlijk ideale beschutting (en geen slakkenkorrels te gebruiken natuurlijk). je kan het huisje zeker al neerzetten daarvoor denk ik!

3 likes

Oefff ik had lucht in mijn buikholte gespoten gekregen voor mijn operatie. Toen dat ging verplaatsen en weg wilde was dat zó pijnlijk. Waarom doen ze dit vrijwillig??

Ooooh memory unlocked! Dat is lang geleden dat ik dit gehoord heb. Een vriendinnetje van mij woonde altijd boven de emolife, daar hebben we toch wel plezier aan beleefd

Ik heb net 3 ijsjes achter elkaar op en overweeg een vierde.

13 likes

ik ben begonnnen met echt helen. heb het beeindigd met een situationship die me triggerde (godzijdank reageerde hij goed/steunend), drugs, alcohol, validatie zoeken.

het is moeilijk want ik ben me dan bewuster van mn slechte humeuren, maar oh zo nodig. heb al veel gehuild. en heb gewoon het afgelopen jaar in een waas geleefd, met weinig sterke significante herinneringen, echt gestoord dat als je veel drinkt je ook sober gewoon mentaal vergiftigd bent :frowning:

32 likes

Wat voor ijsjes??

2 likes

Waterijsjes :drooling_face:

4 likes

Ik heb voor het eerst die magnum met frambozen/citroensmaak ijs en popping candy, kapotlekker

9 likes

Oh, dat klinkt lekker!!

2 likes

Ik heb net een dutje gedaan voor het eerst in een jaar ofzo en het was amazing.

13 likes

Haha gisteren wel op tijd gaan slapen of niet? Love dutjes sowieso

2 likes

Er kwam net een ziek enge wolkenpartij aandrijven, gaat hier helemaal los.

2 likes

Ja love deze! Heb je die andere nieuwe smaken ook al geprobeerd?

4 likes

Nee! Jij wel?

3 likes

Nee ook nog niet! Hoopte dat jij wist of de andere ook de moeite waard zijn haha

2 likes

Hahaha ja ben gister om 10 uur gaan slapen!!

5 likes

Bedoel je die vegan bosbes ijs dinges? Vond die wel lekker, maar haalde het niet bij de citroenversie vond ik. Mijn favoriet blijft de intense dark maar die was laatst tijdelijk niet verkrijgbaar dus ga huilen als hij echt weg gaat.

3 likes

Wat ontzettend sterk van je! Krijg je ook hulp om je te helpen hierbij?

2 likes

Ik vanavond voor het eerst in 2 weken geen plannen en lig al sinds 19 uur op de bank tv te kijken en doelloos op m’n telefoon te scrollen en love it.

Moest eigenlijk gaan sporten van mezelf maar had zoveel behoefte aan een avondje niksen dat ik dat ben gaan doen. Was er echt aan toe.

18 likes