Ditjes en Datjes is misschien een graadje erger, maar zoals ik RD kan herinneren (ik heb het al jaren niet meer gelezen) vond ik het ook wel super random.
Oooh dit doet me hier aan denken:
Die had mijn opa altijd in de koelkast staan en ik vond het zo bijzonder. Net zo lekker als yoki drink maar dan “voor volwassenen”, goed voor je en in zo’n leuk klein flesje. Ik wilde er altijd eentje.
Ik dacht dat Ditjes en Datjes echt een soort Party of Story was maar dan van een nog lager niveau. Dat is toch een gratis blad van een supermarkt?
Ik weet alleen nog dat er ooit een rechtzaak was aangespannen door een soapster omdat ze op het strand stiekem topless foto’s van haar hadden gemaakt en in dat blad hadden gezet (waarom weet ik dit nog)
Auto’s met vier deuren.
Ik wist vroeger niet eens dat het gratis was omdat we altijd naar dezelfde supermarkt gingen.
Maar DG is volgens mij tegenwoordig een mixed bag met redelijke artikelen en dit soort grappen:
Ik kom er nu achter dat er blijkbaar een ‘ditjes en datjes’ facebook community is
En dat ditjes en datjes in ieder geval beeldredactie van hoog niveau heeft
Nijlpaard
Ik probeerde eerst op de foto een drol te zoeken ofzo, dat het een schijtend nijlpaard zou zijn en de beeldredactie een ongelukkige foto had gekozen. Pas iets later viel het kwartje dat dit toch echt een neushoorn is. Misschien is Ditjes & Datjes dan toch een blad dat bij mij past
Same
Is nog steeds te koop!
Deze hoort hier misschien ook wel thuis. Ben vast niet de enige wiens hele schoenenstash vroeger uit deze dingen bestonden
Ik wilde dit zo graag, maar zelfs als kind had ik al een hoge wreef en brede voeten. Dus ik paste hier nooit in
Gelukkig had mijn moeder een collega met schoenmaat 35/36 en zij gaf mij toen een paar oude pumps. Nou toen voelde ik me toch een partij fancy dat ik daar thuis op mocht rondlopen
Oeh mijn hele mond trekt samen hahaha zo zoet/zuur
Ik proef deze foto gewoon haha
Jaaa, dat je niet een stoel naar voren hoefde te klappen om in te stappen, mega fancy!
En dat je achterin ook een raam had dat je naar beneden kon doen, ipv zo’n klepraampje dat een cm open kon
En een knopje om de deur op slot te doen
De hippe meisjes op kunstschaatsen hadden vroeger deze om hun schaatsen en ik wilde dat ook zooo graag. Ik had hele saaie witte normale
Dus nu heb ik, geïnspireerd door afgelopen week, lekker alsnog roze met glitter besteld voor m’n schaatsjes hahaha
Ik kan helemaal in de behoefte voor glitters en kleurtjes komen hoor maar waarom heeft dat bedrijf bedacht dat het ook nog een lekker moet RUIKEN? Alsof je dagelijks aan je schaatsbeschermers zit te snuffelen🧐