Het andere YouTubers/bloggers topic #20

FleurDeForce is bevallen!

12 likes

Ik ook. Ik ga geen cent uitgeven aan Alivonne

4 likes

Wow in 2008 had ik dit interessant gevonden

47 likes
8 likes

nou hier staat echt precies niks in

13 likes

Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om nogmaals de aandacht te vestigen op het niveau van de beeldredactie van ditjes en datjes, dmv het quoten van mijn eigen bericht van eerder dit jaar :geek:

29 likes

Ik heb Ditjes en Datjes gewoon nooit op hun echte niveau beoordeeld! :eek:

2 likes

Haha ik!
Robbert was ergens stappen en kwam een groep meiden tegen, hij had 1 meid al direct in zijn vizier en was erg druk met haar bezig (niet zoenen of iets, maar gaf wel signalen af dat hij iets van haar wilde. Die meiden zijn hem toen gaan filmen. Dat filmpje is ook geplaatst. Hierop zie je dat Robbert, zodra hij in de gaten krijgt dat hij wordt gefilmd, echt letterlijk linea recta naar buiten loopt en niet meer terug komt.
Als in; hij voelt zich betrapt en hoe raar dat je wegloopt als je niks te verbergen hebt.
Niet heel boeiend… 🫠

8 likes

Ja mee eens! En zeker wetende dat hij sowieso al niet zo van social media is enz.

14 likes

Jeetje nou ik dacht dat het mega juicy zou zijn. Thanks voor het delen! Is het een beetje wat die groep?

9 likes

Nee ik zou het niet aanraden, vind ook dat ze weinig post. En een hoop bombarie en dan valt het allemaal wel mee.

3 likes

Betaal je nou serieus voor die meuk?

5 likes

Enzo zit nu in Noorwegen met Myron en Noel en een camper. Goed moment om weer eens wat vlogs te kijken komende tijd. :rofl::ok_hand:t2: Ik vind zijn vakantie vlogs altijd wel vermakelijk.

14 likes

Serieus

18 likes

Heb daarna ook niks meer gezien. Geloof ik is ze druk met die curcus geven over hoe je een curcus maakt :crazy_face:

5 likes

Cocktails maken met Bonnie is ook fun!

23 likes

Zo te zien wel :laughing:

5 likes

Yup

1 like

Ik heb het nog nooit gehad maar wat is er erg/vies aan aperol?

6 likes

Ik weet niet wat ze maken, maar als je aperol spritz maakt hoef je niet af te wegen. Op de verpakking staat welke kleur het ongeveer moet hebben als je het mixt. Als ze een cocktail maken met andere ingrediënten, kan ik het afwegen trouwens beter begrijpen.

4 likes