DM Topic

Ik wil ook graag weer naar de DM, maar hoe doen jullie dat? Want Duitsland is nog oranje, dus bij terugkomst quarantaine plicht, of geldt dat niet voor een kort bezoek?

Wanneer je minder dan 24 uur in Duitsland bent, hoef je niet in quarantaine volgens

2 likes

Iemand ervaring met die Balea bruiningsdruppels voor het gezicht?

1 like

Dat gaat er volgens mij over dat je in Duitsland niet in quarantaine hoeft als je minder dan 24 uur in het land bent. Sinds 1 juni is er een quarantaineplicht in Nederland en zou je dus in quarantaine moeten na een bezoek aan Duitsland, omdat Duitsland voor ons nog oranje is. Ik vroeg me ook al af of daar ook die uitzondering voor geldt, maar kan er nog niet echt iets over vinden.

1 like

Emmy van Sintia had het daar een keer over in dr blog. Vond het wel interessant :smiley:

3 likes

Ja, ik! GROOT fan haha!

Edit:
Blijkbaar ook nog in een andere post het ooit gezegd, heb ook het idee dat ik daar nog veel vaker over heb gepost haha

2 likes

Is er toevallig iemand die binnenkort naar de DM gaat en voor mij een paar potjes crème mee zou willen nemen? Mijn dag- en nachtcrème zijn bijna op, maar ik woon in Noord-Holland dus ik kom zo gauw niet bij een DM in de buurt.

1 like

Haha mijn vriend gaat bij iemand op bezoek in Berlijn dus ik heb even een waslijst xxl meegegeven.

1 like

Heb echt zo veel zin om er heen te gaan! Binnenkort ga ik denk ik. Ik ga altijd twee rondes met ook echt twee keer afrekenen. :joy:

2 likes

Oh dat zou super zijn! De Q10 dag- en nachtcreme van Balea!

https://www.dm.de/balea-q10-anti-falten-tagescreme-p4058172701603.html

https://www.dm.de/balea-q10-anti-falten-nachtcreme-p4058172701566.html

1 like

Die zijn zonder parfum, klopt dat? En zijn ze ook een beetje goed hydraterend? Want dan zouden het mooie vervangers zijn voor Paula Begoun. Ik heb de sensitive van Kruidvat geprobeerd, was ook erg goed maar iet hydraterend genoeg.

Lol ja heb zelfs nog even een foto gemaakt.

DE deo was er niet (was jij me voor hahaha?)

Maarja ben zelf onderdeel van het probleem dus mag niet zeiken (alleen koop ik maar weinig en sowieso niks in bulk)

Edit: stond eerst ook nog een mooie pizzafoto, oeps

11 likes

Wij Nederlanders zijn gewoon aasgieren wtf

3 likes

Jeetje!! Was dat in Tüddern? Wilde vandaag gaan, maar in Gangelt, ik sla maar even over denk ik.

1 like

Het was wel op dezelfde dag als dat jij er was dus denk (/hoop) dat ze het inmiddels hebben aangevuld haha.

@puntjes Yes, in Tüddern, maar dit was eergisteren. Rond 16.30 zoiets

Ik vond het niet echt druk verder, alleen dit schap was dus leeg en mijn favoriete (olie) douchegel en de baardolie van mijn vriend waren ook op, maar voor de rest leken ze wel best wat voorraad te hebben. Denk dat de haarproducten net waren bijgevuld want die banana hair dinges hebben ze bijna nooit maar nu bijvoorbeeld wel.

3 likes

Ik heb even op de potjes gekeken, maar daar staat geen ingrediëntenlijst op. Ik vind ze heel goed hydrateren, de nachtversie natuurlijk meer dan de dag. De dagcrème trekt snel in en geeft een lekker zacht gevoel aan je houd. De nachtcrème is een stuk dikker en heel erg voedend. Ik had ze ooit in een adventskalender van Balea en sinds dien koop ik ze altijd als ik in Duitsland/Oostenrijk ben, heel tevreden mee en zeker voor die prijs! Ik doe denk ik ook wel een jaar met de potjes en ik smeer nagenoeg iedere dag.

1 like

Okay! Dan ga ik het toch nu proberen… :crossed_fingers:t2:

Edit; gelukt… Genoeg voorradig en de beurs is leeg… :rofl:

6 likes

Gangelt was gelukkig mooi bijgevuld vandaag! :+1:

Ik ben van plan om volgende week naar een DM te gaan (want vakantie nabij Emmen :partying_face:). Moet je nu nog zo’n medisch mondkapje op? Zo ja, waar hebben jullie die vandaan gehaald?

1 like

Zolang het geen stoffen masker is, is het prima. Ik had gewoon zo’n blauw wegwerp masker van de action.

2 likes