Zelfbruiner

Goede tip, Thanks! Ben benieuwd naar de handschoen. Ben best een ervaren zelfbruiner, 1x eerder een handschoen gebruikt en vond dat toen niet fijn omdat ik niet goed kon voelen hoe dik ik het erop deed, maar heb ook niet eerder gewerkt met een zelfbruiner die direct een bruine kleur geeft.

Inderdaad dark, ben zelf ook spierwit en de kleur is natuurlijk bruin. Het maakt bij mij geen verschil of ik het 1, 2 of 6 uur laat inwerken. De kleur is hetzelfde. Als je het wat donkerder wil hebben kan je na 1 uur intrekken een tweede laag aanbrengen, dat werkt wel. Zelf vind ik de tweede dag de kleur het mooist, heb het idee dat het nog langer door ontwikkelt na het afspoelen.

Gebruiken jullie de normale foam of de express?

1 like

bestaan er eigenlijk zelfbruiners zonder die eten/koekjes-geur? vind ik namelijk heel vies (en m’n partner ook)

Ik heb die van de Rituals en die is geweldig!! Kost 15 euro, maar dan heb je ook wat :star_struck:

Ik vind deze echt fantastisch voor deze prijs. Je mengt hem met je dagcreme. Alleen moet ik wel echt veel minder dan de geadviseerde hoeveelheid gebruiken.

1 like

Haha na al deze verhalen ga ik donderdag ook de Bondi Sands scoren. Ben heel benieuwd!

1 like

Ik stond vanmorgen 8:30 in de Etos en alle schappen waren leeg. Dus direct op douglas.nl besteld

Oh goeie! Ik wilde sowieso al naar de Douglas, maar dan ga ik hem ook maar even bestellen inderdaad. Heb zondag een festival waarvoor ik wel een kleurtje kan gebruiken haha.

2 likes

Is die handschoen van Bondi Sands fijn? Want heb er nu 1 van een ander merk, maar die is helemaal gescheurd aan de zijkant.

Ja! veel fijner dan die goedkope die je bijvoorbeeld bij kruidvat krijgt.

1 like

Ik ben ook geinfluenced inzake Bondi Sands. Vaarwel glow-in-the-dark-benen! (Hoop ik.)

1 like

Weet iemand hoe lang dit houdbaar is na opening? (Collistar Magic Drops voor het gezicht)

Vorig jaar gekocht en maar 1x gebruikt, en ik wil het dit jaar weer gaan proberen. Het kostte €30 dus ik zou ervan balen als het niet meer bruikbaar zou zijn.

1 like

Staat er geen M op met een nummer? Als het niet stinkt of qua textuur raar is geworden zou ik het gewoon gebruiken hoor.

1 like

Ja er staat 12M maar ik hoor altijd dat dit bij veel producten overschreden kan worden, omdat ze dat er soms gewoon op zetten omdat ze willen dat je weer een nieuw product koopt. Ik heb zelf met andere producten ook gemerkt dat het gewoon langer gebruikt kan worden, maar durfde het met zelfbruiner niet direct aan :sweat_smile:

Het is 50ML concentraat dat ik sowieso niet in een jaar zou opmaken, dus als de houdbaarheid echt 12M zou zijn, zou dat wel zonde zijn.

Ja dat potje geeft de tijd aan dat de producten zeker kan garanderen dat het nog goed is, maar 9/10 keer is het veel langer houdbaar! Kun je niet een stukje testen in je nek ofzo?

1 like

Ik durf het niet te testen in mijn nek, ik ben heel wit en je ziet het al gauw zitten. Vorig jaar ging het de eerste keer fout… Ik probeer het anders wel ergens anders op mijn lichaam :joy: Dankje voor je reactie in elk geval. Mocht het fout gaan dan kom ik hier wel even mensen waarschuwen.

Ik heb ook bondi sands. De gradual tanning milk (die blauwe fles) gisteren met de handen ingesmeerd en zie op 1 plek wel een oneffenheid dus dat is jammer maar vandaag de handschoen en de facial tanner gekocht en aanbrengen met de handschoen gaat een stuk gemakkelijker en hoop egaler.
Zijn mijn eerste zelfbruin producten dus durfde de foam nog niet aan maar die ga ik binnenkort ook kopen als dit goed bevalt :slight_smile:

2 likes

Ik heb de grotere verpakking magic drops voor het lichaam en die gebruik ik nu denk ik al 3 à 4 jaar! Het ruikt nog steeds normaal en de substantie is ook niet anders geworden. De kleur blijft ook nog mooi, dus ik gok dat jouwe ook wel wat langer mee gaat!

2 likes

Goed om te horen, dank je wel!! :blush:

1 like