Ik vond juist het persoonlijke heel sterk omdat het heel goed aantoont wat dit met iemand kan doen en hoe je de klap/de walging/het verdriet soms pas jaren later krijgt. Er zijn genoeg mensen (zag je ook hier in discussies over Bram de Wijs en zijn jonge scharrels/vriendjes en Gio/Jade Anna) die vinden dat een leeftijdsgat best moet kunnen als je allemaal maar lief en leuk met elkaar omgaat en het beiden wil. Dit toont zo duidelijk de andere kant aan en is in mijn ogen ook niet iets van die industrie. De wereld zit vol mannen die stiekem heel goed gaan op een net wel/net niet volwassen meisje.
Ik vond zijn reactie in de confrontatie daarom ook juist heel sterk omdat ik oprecht geloof dat hij hiervoor nooit echt stil gestaan heeft bij wat hij doet en zich daar daar ineens heel erg voor schaamt. Wellicht wel eens gedacht: goh ik zou dat niet moeten doen, maarja we vinden het toch beiden lekker. Dat er echt een vrouw jaren later voor je moet komen staan met een foto en een heel duidelijk ‘zie je hoe jong ik daar was’ voor het doordringt.