We hebben “helaas” recent besloten om enkel besnijdenissen aan te gaan bieden, bleek lucratiever. Sluit ook beter aan bij de herenclub.
Nee joh, deze maand bijna niet
Weet niet waar jij woont, maar hier heeft het afgelopen weken wel geregend
- 1 dag
- 2 dagen
- Weekend(en)
- Een halve week
- Een week
- 2 weken
- 3 weken
- Een maand
- Langer dan een maand
0 stemmers
Toen mijn vorige buurman een nieuwe vriendin kreeg heb ik ruim een half jaar amper kunnen slapen als zij op bezoek was. Nachtenlang was ze aan het krijsen tijdens de seks. Af en toe wat geluid is prima, maar dit was zo extreem. Ben blij dat we daarna gingen verhuizen. Dus geef mij dan maar ruzie.
Wist jij dat het overgrote deel van de modellen helemaal geen glamourous leven leidt maar in crappy vieze appartmentjes slaapt met meerdere modellen in stapelbedden per slaapkamer. En dat ze alles zelf moeten betalen: reizen, vervoer, €1000 huur voor stapelbed in het crappy appartement etc. En dat modellen ook vaak eindigen met een schuld daardoor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nav de docuserie Modellenmythe van de NPO. Ik deelde dit met een vriendin, maar die vond het heel raar dat ik dit niet wist en dat ik nog zo’n puberaal positief idee heb bij het modellenbestaan
Ik had niet het idee dat ze luxe accommodaties hadden, maar die crappy appartementjes in modellenmythe had ik ook niet verwacht. Meer een basic schoon appartement die ze met 1 of 2 ander modellen delen. Maargoed, dat was dus ook een naïeve gedachte.
Overigens had ik ook nog nooit iets gehoord over die zogenaamde promoters.
Mijn beste vriendin was op haar 16 drie maanden in Milaan in een miniappartement met 5 anderen.
Ze zegt zelf nu dat ze geobsedeerd was door dat wereldje, het werd wel enorm gepusht door haar bureau. Ze moest bvb school skippen om naar die ene belangrijke shoot te gaan.
Ja dat vond ik ook triest. Al die ouwe vieze kerels die aan die jonge meiden zitten. Ik wist wel dat er ook nare kanten zitten aan de modellenwereld, maar na het zien van die docu vroeg ik me af hoe het komt dat er zo’n zweem van glamour omheen hangt, terwijl het voor 99% treurige uitbuiting is. Maar gezien de poll uitslag ben ik blijkbaar één van de weinigen die dit niet wist haha
Heb je wel eens een ouija bord gebruikt?
- Ja! En er gebeurde ook echt iets
- Ja, maar er gebeurde niets
- Nee, maar zou ik nog wel eens willen
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
Wij hadden in op de middelbare school een aantal meiden die op hun 16e begonnen met modellenwerk en waarvan er sommige gewoon stopte met school…?? Ik weet nog dat we voor een klasgenoot een afscheidfeest organiseerde terwijl ze in de derdeof vierde zat?? 1 daarvan was een vrienden en ik weet nog dat ze mee liep bij een paar shows op de Amsterdamse fashion week (is dit nog een ding?) En dat ze of niet betaald werd of betaald werd in een sjaaltje of een opi nagellakje
Naja daarna barste dat mooie beeld van de moddelenwereld wel hoor.
was uiteindelijk wel mijn eerste opi nagellakje!
Ben jij een makkelijk persoon om cadeaus voor te kopen?
- Ja ik vind alles leuk
- Ja, maar ik vind een paar dingetjes niet leuk
- Een beetje
- Nee ik ben heel kieskeurig
0 stemmers
En vervolgens vraag je wat ik als cadeau wil en is standaard mijn antwoord:
Weet ik niet.
Ik vind heel veel leuk maar heb besloten dit jaar cadeaubonnen te vragen van een wat duurdere winkel. Moet ik waarschijnlijk alsnog bijleggen maar heb ik wel iets waar ik echt blij mee ben!
Heel makkelijk want ik heb altijd spullen op mijn lijstje staan. Wat dat betreft kan ik wel 3 keer per jaar jarig zijn. Maar ik houd niet van frutsels enz. Dus weer een moeilijke ontvanger als het niet van mijn lijstje komt.
Ik ben in die zin makkelijk omdat ik wel overal enthousiast en dankbaar op reageer, of ik per se dát cadeau wil hebben is een tweede
Zou jij een avond met Nicolette van Dam kunnen doorbrengen?
- Ja
- Ja, zelfs met Bas
- Ja, zelfs met Bas en Lullie-lila en kuttie-kate
- Nee
- Nee maar wel met Bas
0 stemmers
Ja en ik heb op m’n 13e of 14e de vriendin waarmee ik was nachtmerries bezorgd door zelf dat ding te bewegen en te doen alsof er wel wat gebeurde. Wel opgebiecht na een paar keer, vond het zelf hilarisch.
Ik ben op vakantie met een vriendin en we hadden een regendouche waar ze niet blij mee was, omdat ze haar reet niet goed kon schoonmaken. Dus ik vroeg hoe ze dit dan doet dat het niet kon met een regendouche: hurkende en met de douchekop in je hand en dan schoonspuiten daar.
Was jij je reet ook zo?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is deze obsessie van forummers met het wassen van konten?