Durf te vragen #2

Ik betaal precies hetzelfde. Heb bij nood wel eens bij verschillende websites besteld, en dat ging op zich prima. Dat ging trouwens wel alleen toen ik nog een bepaald merk heb, volgens mij heb ik ny een soort huismerk. Ik vind het wel fijn om “onder controle” te staan dus laat het lekker zo (overigens bij eyewish, @home)

1 like

Iemand had ooit ergens op het forum dacht ik eens een lijst geplaatst met allemaal escape rooms. Diegene had er geloof ik echt heel veel gedaan. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet echt vinden.
Dus mocht je diegene zijn, weten welke post ik bedoel of een leuke escape room weten (het liefst tussen/rond Leiden, Alphen a/d rijn, Hoofddorp, Den Haag) hoor ik het graag :grin:

Ik ben over een paar weken in Assen, weet iemand daar leuke/goede plekken voor diner, lunch, koffie/thee met taart? Ik eet/lust eigenlijk alles wel!

23.50 per maand bij een zelfstandige opticien. Maar ik vind het wel meevallen, want ik heb zovaak gratis lenzen gekregen.

1 like

Ik heb echt panty struggles.
In mijn kleding draag ik meestal maat 42. In panties pas ik uberhaupt niet in alles onder maat 46. Dus koop ik altijd die van 46-48 of 48-50 of zo. Maar alsnog komt er heel vaak net tussen mijn benen of bij mijn billen een ladder. Ik heb geen grote kont (I wish), wel een dikke buik.
Ik heb geen zin om +10 euro aan een panty uit te geven dus ik zoek budget panties, die heel blijven, in ‘grote’ maten (relatief). Ik vind het sowieso bizar; mijn moeder had panties meegenomen in 42-44 en ik kreeg ze amper over mijn knieën. De maat die erop staat boeit me geen fluit maar hoe kan dit??? Ben ik misvormd of zo of hebben jullie hier ook last van? Budgetvriendelijke panty tips?!

Tldr: ik zoek budgetvriendelijke, niet na een x scheurende panties in maat 46+.

Misschien vind je hier wat inspiratie tussen:

1 like

Ik heb niet echt tips, maar volgens mij zijn panty’s raar en niet jij. Ik koop mijn panty’s serieus vier maten groter dan mijn eigen maat anders kan ik de hele dag in mijn kruis grijpen omdat het kruis van de panty op mijn knie hangt. Of ik moet er een extra onderbroek overheen aan doen. Dus mijn oplossing is vier maten groter kopen, want die zitten goed. :thinking:

1 like

Ik vind deze fijn. Heb zelf wel een grotere maat dan jij en de grootste maar van hema zit niet megastrak. Gewoon precies lekker zonder dat het ding afzakt. Ik heb bijna nooit ladders? Tenzij ik met m’n ring ergens aan blijf haken haha

1 like

Oh my goddd dit heb ik ook aaaaltijd. Zo hatelijk! Ik heb in broeken ook maat 40/42, en moet ook echt minimaal 2 maten groter nemen, anders gaan ze vaak nieteens over mn bovenbenen.
Vraag me dan echt af waar mensen die daadwerkelijk maat 46 hebben hun panties halen, als maat 46 panty mij al amper past :woman_shrugging:

Ik draag momenteel nog steeds mijn zwangerschapspanty haha, al begint die nu wel af te zakken :frowning:

1 like

deze heb ik toevallig afgelopen week gekocht en nog in het pakje zitten, grootste maat idd (46-52). Ben benieuwd!

Bij mij ontstaat de ladder altijd in het kruis, volgens mij gebeurt het altijd als ik ga zitten. Panty zit strak om mijn bovenbenen + buik maar het kruis hangt altijd net een paar cm te laag of zo waar door er spanning op staat als je snapt wat ik bedoel :sweat_smile:. Heb wel een een panty gehad die ik wel echt helemaal kon optrekken en goed “aansloot” bij het kruis en daar ook geen ladders in gehad … alleen bij blijven haken idd. Maar helaas geen idee waar die van was.

Als je gewoon op pad gaat kom je altijd wel wat leuks tegen. Dineren vind je in oudburg/patershol veel restaurantjes. Voor shoppen zou ik veldstraat met de winkels die je overal hebt vermijden en de omliggende kleinere straatjes met kleine zelfstandigen doen. Lunch/brunch bij Norma of Pain Perdu.

Ps: jij bent toevallig niet dat meisje uit Breda die vandaag mijn airbnb heeft geboekt?

2 likes

Sam & Moos is een kattencafé, heb daar toen wel lekker gegeten ‘s middags. Volgens mij was er ook een afgesloten stuk om te eten waar de katten niet komen.

Kom verder niet echt in Assen, alleen eventueel voor Tuinland/MediaMarkt, dus verder geen idee haha

1 like

Panty’s zijn echt drama inderdaad! Ik heb maat 36 maar ik koop ook altijd panty’s in maat 46 ofzo, dan zitten ze goed bij mij maar trek ik er alsnog snel ladders in bij het kruis. Kan me voorstellen dat het als je een wat grotere maat hebt nog veel lastiger is! Ik snap niet waarom de panty maten niet gewoon gelijk zijn aan normale broekmaten.
Hierboven werd het al genoemd maar ik vind die van de Hema ook fijn! Al ben ik niet degene die het beste advies kan geven met een hele andere maat denk ik. Ik wilde gewoon ook even mijn panty frustratie delen haha. Ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die nooit vechten met panty’s

1 like

Ook proberen 1-2 maten groter te nemen.
Ik heb kledingmaat 44 (46) en ik neem XXL in een grote maten winkel of 48/52 ofzo.
Maat 44 kan ik in theorie wel aan, maar bij elke pas die ik neem, zakken de kousen dan 1 cm naar beneden.

1 like

Ik vond deze iig bij de bovenbenen niet zo strak, heb normaal jeansmaat 33 ofzo denk ik?
Wel echt deze, je hebt ook een tummy control oid en die is strakker!

Edit: ok, die panty van collectie vorig jaar: superchill. Collectie nu: veeeeeeel strakker :unamused:

Bestaat er milieuvriendelijke droogshampoo?

Zelf maken? Bloem, maizena met eventueel cacaopoeder?

Werkt dit echt? Heb ik dan niet alleen een hoofd vol bloem? :sweat_smile:

Kan kraakbeen oplossen?

1 like

Wel in stukjes breken en door je hele lijf zwerven (been there… done that) hallo onderbenen vol met kraakbeen en botsplinters :frowning: