Durf te vragen #2

Volgens mij heet het ‘strak in je zwem/kerstpak’

1 like

Is wel members only @perzikyoghurt
Weet niet of je daar in kan?

Sejda!

Edit: Ja, dat kan dus. Je kunt het ook zelf doen, maar dat is meer werk.

Yesss dankje!

is daar een aantal posts/aantal tijd lid dat je moet zijn? Ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit.

Dat staat hier beschreven:

1 like

Waar vind ik niet te dure gouden/vergulde ringen? Wel van goede kwaliteit dus wil niet dat ze gaan verkleuren

Thanks!

Hmm, ik voldoe aan beide voorwaarden en vind toch het topic niet. Ik graaf even verder. Dank voor de hulp!

Dat is eenvoudig: Je moet minimaal 50 berichten hebben geplaatst in de openbare topics en minimaal 30 dagen actief lid zijn. Het gaat hierbij om berichten die een inhoudelijke toevoeging bieden om het forum interessant en gezellig te houden. Berichten in de topics over tv-programma’s worden niet meegerekend.

Als je dat hebt gedaan, dan kun je een verzoek tot toegang sturen. De moderators zullen je dan opnemen in de juiste groep.

1 like

Je kunt eens googelen op ‘writing prompts’, dan vind je heel veel aanzetten voor verhalen.

4 likes

Gebruiken jullie baby talkpoeder? Vast geen menthol talk poeder

Ja baby talkpoeder idd! Ik heb deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-baby-talkpoeder/p/1068159

1 like

Ja dat kan!

1 like

Ja, hele leuke meestal!

1 like

image https://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=2628328

Deze panty’s, van big bazaar, de blauwe verpakking 20 den. vind ik de perfecte, half doorzichtige panty die lang meegaat en klopt qua maat!
volgens mij hebben ze: 36-38, 40-42 en 44-46.
Vaak zie je bij zwarte dunne pantys heel snel van die streepjes, een soort haaltjes. Dat heb je bij deze niet. en ze vallen gewoon goed qua maat, ik heb van deze panty’s m’n eigen maat en het shaping gedeelte is fantastisch. zakt ook niet af en zit precies “lekker strak”.
echt dikke aanrader. Ik koop geen andere pantys meer!!

5 likes

Is er een website, gratis programma of íets wat fotos om kan zetten vam rbg naar cmyk? Ik vrees van niet. Mn photoshop is ermee gekapt en ik moet vandaag een advertentie aanleveren :sob: Via mn werk heb ik straks affinity photo maar dat moet eerst geregeld worden…

Nevermind: heb eerst de trial gedownload (:sweat_smile:) dus nu kan ik in ieder geval verder

1 like

Als het goed is gelden gewoon de normale regels dus als het normaal zou mogen dan nu ook. Maar het lastige is dat ze natuurlijk altijd kunnen zeggen dat het ‘om drukte echt niet kan’. Je kan ook altijd even peilen bij het juridisch loket! Altijd handig voor dit soort dingen

1 like

Ik draag deze ook! Ik heb twee katten dus panty’s blijven een korte levensverwachting hebben in dit huis, maar ik ben wel tevreden. Ik koop voor in de winter ook de dikkere versies en dan lekker flink te groot, dat zit ook lekker. En de ‘fashion’ versies oid hebben oa zo’n sexy versie met een naadje achterop!

Heeft er toevallig iemand pols en elleboog skatebescherming liggen waar je niks meer mee doet? :eyes:

@TheRock
Ze zijn niet verplicht om je vrij te geven, bij mij was het afgewezen omdat ze wilden dat ik de nieuwe inwerkte.
Heb t bij juridisch loket gevraagd en die zeiden dat t lastig is, dan moet je rechtsbijstand inschakelen en t moet snel snel omdat je vaak maar 1 maand opzegtermijn hebt

1 like