Veelliefsvoorjou misschien? Heb daar goede ervaring mee, 2x gedaan en steeds op tijd, veel keuze.
Vegan Sugar Mama’s!
Oke ik ben echt in een rare bui maar wil ergens heen rijden om zonsondergang te kijken
Aan het water of ergens op een hoog punt of zo
Maar geen idee waar ik ben nu op hoogte van Roermond (Limburg, gea wit wel, mit die vlaaj) en zin om een uurtje te rijden
Heeft iemand een secret top spot? Hit me up!
Ben nu bij de ah en heb airpods bij dus eten + muziek + sunset lijkt me perfect voor vanavond
Aan de Maasplassen!
Er is ook een geslaagd-categorie zie ik. Ik ken het van die snoepsetjes en de combi dingen snoep/brownie dacht ik.
Chocola is misschien geen aanrader als het zo warm blijft.
Voor macarons is Tout me hier aangeraden en daar sluit ik me ook bij aan :).
In m’n oude dagboeken (2007 tot 2011 ongeveer) lees ik terug dat ik meerdere keren bij een psycholoog en/of maatschappelijk werker ben geweest via school. Ik weet daar dus niks meer van, kan het me ook niet herinneren. Maar ik ben wel heel benieuwd naar de verslagen van die sessies. Heeft iemand enig idee of ik deze informatie nog ergens kan opvragen? Of is het inmiddels te lang geleden?
Wellicht dat je ouders/verzorgers die wel hebben?
Ik ben in mijn jeugd ook bij verschillende hulpverleners geweest i.v.m. een lastige scheiding. Mijn ene ouder heeft al die documenten nog en die mag ik inzien mocht ik dat willen/ er klaar voor zijn.
Ik weet heel zeker dat mijn ouders daar geen documenten van hebben helaas. Weet of niet of zij daar vanaf weten? Ze hebben het er nooit over gehad. Misschien dat ik ze wel via de huisarts nog kan opvragen?
Wel fijn dat jij dat wel hebt en mag/kan inzien als je daar behoefte aan hebt!
Als het echt óp school was, dus zonder verwijzing van de huisarts, dan heeft de huisarts er geen info over. Je kunt dan het best de school zelf contacten. Als het wel via een verwijzing was heeft de psycholoog een afsluitbrief naar de huisarts gestuurd met heel kort de inhoud van het traject er in. Maar ik zou eerst de school eens bellen en vragen of er nog documentatie is.
Denk dat, dat sowieso wel in je medische dossier zou moeten staan. Volgens mij heeft je huisarts die inderdaad.
Ja, heel fijn. Nog geen gebruik van gemaakt, maar wel fijn dat de mogelijkheid er is.
@FrozenFlame Het is naar mijn weten niet via de huisarts gegaan. Dan ga ik eens contact opnemen met mijn oude school en hopen dat zij nog wat hebben, dankjewel! Mocht de school niks meer hebben kan ik altijd nog kijken of mijn huisarts nog iets heeft.
Slot Oostende is wel gezellig en lekker, maar weet niet of er echt veel vega opties zijn
Oh ja goeie ook!!
Tout Macarons!
Verder kan je bij Bellicio Cheats bestellen, zelfde soort koeken als humble & crumble maar veel sneller bezorgd.
Ja nu je het zegt, best gekke marketing. Wel lekkere koekjes tho
Ik weet dat 80-grams papier van dat standaard printerpapier is, 120-grams is meer van dat stevigere tekenpapier, dus lijkt me wel prima voor enveloppen!
Ik zocht een overhemd online, nu zie ik dat ie voor dames uitverkocht is maar voor heren is het overhemd nog wel beschikbaar. Het is een simpel zwart overhemd, en ik wil hem in mn broek dragen. Zou het qua pasvorm nou echt heel erg veel schelen als ik de mannenversie neem?
Ik denk dat de mannenversie misschien bredere schouders zal hebben en langer is, en afhankelijk van het model dat de vrouwenversie wellicht getailleerd is en de mannenversie niet. Maar als je gewoon een basic overhemd wil dat ie niet heel erg formfitting is maar wat losser lijkt het me niet zo’n groot probleem, ik draag ook weleens mannenoverhemden of shirts.
Overhemden voor vrouwen hebben vaak coupnaden (voor de borsten), bij heren niet. Dus het ligt er ook aan hoe groot je boezem is of het met een herenoverhemd mooi staat.