Foto
Oh haha kan ik me voorstellen! Ik wilde een blouse wat korter laten maken, heb gewoon een haarspeldje op de juiste hoogte geschoven
Ik raad iedereen aan een koud biertje of wijntje te pakken, in de zon te gaan zitten, je ogen ff dicht te doen en dit nummer te luisteren: Spotify
Je waant je ff 3 minuten in Frankrijk
Wooow cool!!
Soms is werken in het weekend zo zinloos, nu heb ik een zaak waarin iemand z’n accu van z’n elektrische fiets is gestolen pffff.
Klinkt als een spannende en belangrijke zaak. Toch wel van hoogste belang dat deze dader opgepakt wordt.
Er zit een verdachte vast woeee! Maarja ik moet de aangever bellen, en natuurlijk heel vervelend als dit je overkomt, maar verder dan ben je verzekerd/wat is de schade kom je niet in zo’n zaak.
Nog 5 uur!
Ik moet vaker naar de markt, nu 3 meloenen van dezelfde grootte voor de prijs van 1 uit de supermarkt.
En met de auto want wil veel kopen voor d ehele week maar gaat niet lekker op de fiets.
Die dingen kosten zo’n €300-€600 per stuk dus ik snap wel dat je daar aangifte voor doet! Is duurder dan sommige telefoons of laptops.
Echt weer zo´n lamlendige dag. En door mijn slechte time-management heb ik net pas boodschappen gedaan en moet ik nu wachten tot mn wijn koud is.
En ik wilde me net gaan installeren op mn dakterras maar nu is het bewolkt pfff.
Godsamme voel me zo ellendig door die klote hooikoorts. En de collega’s die elke keer weer vragen als ze me zien ben je verkouden ? Nee nog steeds hooikoorts.
Vervelend hè
Ik blijf er ook last van hebben. Nu voor het eerst sinds een week dat mijn ogen niet branden gelukkig. Hoop dat het nu omslaat!
Hahaha ik ga hier zo stuk om. All yuppen unite!
Vriendin appte net of ik zin had om zo naar het terras te gaan, jazekerr dus even snel omkleden en hoppaa.
Alleen jammer dat ik wel morgen om 9:30 moet werken en het druk is, maarja zorgen voor morgen
2 vriendinnen hadden gevraagd of ik mee wil naar Disneyworld in Florida. Zij zijn echt Disney fan en ik niet echt maar ik vind het wel gewoon leuk (en ik woon een halfuurtje van Disneyland vandaan dus ben er wel regelmatig). Maar het leek me vooral super leuk om een weekje samen te zijn, vooral die ene vriendin woont heel ver weg dus super leuk om haar weer te zien.
Maar nu realiseer ik me pas dat ik dan 5 dagen achter elkaar naar dat park moet, echt super duur maar zo lang ook. Ik ben denk ik na 3 dagen overprikkeld ik twijfel nu…
Wat leuk! Is het geen mogelijkheid om 3 dagen te gaan omdat je toch zo dichtbij woont?
Kat van de buren vindt ons erg gezellig en komt soms miauwen bij de voordeur (in de middag dan haha) om bij ons te chillen en kopjes te geven en ik ben echt dol op die kat, maar na 15 min breng ik hem altijd weer naar buiten door mijn allergie.
Zelf van kleins af aan altijd een kat gehad bij mijn ouders, nooit allergisch geweest, kat was overleden en wilde toen even geen huisdieren meer. Na een aantal jaar zonder (en op mezelf) wilde ik er toch weer eentje, maar was ik opeens random allergisch voor katten…En echt heftig ook.
Het is niet eerlijk.
Maar zelfs als je beide kanten kent ben je toch ook nooit echt objectief? Want vervolgens ga jij weer met jouw normen en waarden bepalen wie dan meer gelijk heeft ofzo