Ik zag het @Xiomara net gebruiken. Wat is een humble brag nou precies? Ik heb het wel eens gegoogled, maar alleen Engelse uitleg.
Volgens mij dingen als ‘jammer dat ik zo slim ben, zo is een quiz voor mij nooit leuk om aan mee te doen’ of ’ knappe mensen hebben het ook moeilijk hoor, ik kan nooit normaal uit gaan zonder lastig gevallen te worden door mannen’
Weet alleen het Nederlandse woord niet
Nu ik het zo zie staan, misschien pochen?
Ik denk het? Of valse bescheidenheid misschien
Ik heb hem uit de app bibliotheek van de tv kunnen halen. (Samsung)
Wat misschien ook kan, is het vanuit de app naar je TV sturen. Mijn TV heeft geen chrome cast maar gewoon zelf een cast functie schijnbaar.
Vraag over Vinted en Frankrijk;
Heb een Franse die een bundelbod heeft gedaan en dan moet ik de pakketopties klein/middel/groot of aangepast invoeren. Als ik gewoon middel kies, wordt dan automatisch al de prijs naar Frankrijk berekend? (Kan nu nog geen prijzen zien). Of moet ik voor aangepast kiezen en dan zelf de prijs invoeren?
Ja wordt automatisch naar frankrijk berekend! Je moet alleen zelf als verkoper bedenken hoe groot het pakketje is
Oké, dankje! Dan heb ik het gelukkig al goed gedaan.
Nav deze vraag stel ik mijn vraag ook hier; ik ben benieuwd of je de Efteling binnen kan als je eerder bent dan het tijdslot dat je gereserveerd hebt?
Iemand ervaring met de nieuwere versie van de Bose mquiet II. De Bose 700 noise cancelling?
Nog asking for a friend
nou eergister werkte dat blok zeep (of het feit dat het geen 25 gradenin de slaapkamer was) maar vannacht had ik jeuk als nooit tevoren dus helaas!
ik laat hem liggen maar ga ook maar de huisarts bellen
Ik heb de Bose 700 en hij bevalt prima. Heb alleen geen vergelijkingsmateriaal.
Ja ben zo blij met die bose 700! Heb eerst een maandje de bose quit II van mijn vriend gebruikt en toen uiteindelijk een 700 gekocht en vind het geluid wel een stuk beter. Fijner ook dat je 10 NC niveau’s hebt. En toen de bose van mijn vriend laatst kapot was en hij tijdelijk die van mij gebruikte merkte hij ook plots het verschil op tussen die twee.
En de bose 700 is vandaag in de aanbieding bij prime voor 218 euro zag ik vanochtend.
Precies om die reden vraag ik even naar de meningen hier hahaha.
Maar dankjewel!
heeft iemand dé tip voor goede schoenen voor in de horeca? liefst witte sneaker-achtige schoenen. loop nu tijdelijk op m’n oude new balance maar heb echt zere voeten, niet oké
Nike Air Max misschien. Kan daar echt km op lopen zonder moeite.
https://www.reebok.nl/club-c-85-vintage/BS8242.html
Ik heb deze en ze zitten echt heel lekker! En ik heb best snel last van m’n voeten