Durf te vragen #5

Toen ik er werkte maar 1x gehad dat een zaal leegbleef, toen is hij gestopt na de reclamefilmpjes. Maar ook voor en enkele bezoeker blijft het gewoon draaien.

3 likes

Ik heb dit ook ooit gedaan met iets wat ik al langer in huis had. Heb het gewoon gedaan en niks over gehoord verder, gewoon terugbetaald. Maar misschien was het geluk.

Ik was een keer één dag te laat en ze hebben m’n pakketje gewoon retour naar mij gestuurd, dus je hebt geluk gehad haha.

1 like

Films worden van te voren ingepland. Kunnen handmatig afgezegd worden als er niemand in de zaal zit. Normaal heb je tot 10 min voor begintijd volgens mij nog mogelijk om kaartjes te kopen.

2 likes

Ik heb dit een keer gedaan, ging goed.

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

Met melk wassen had ik laatst gedaan, dat hielp wel. En schoonwrijven aan de wasbak helpt misschien ook, als die roestvrij staal is.

1 like

Niet in je neus peuteren

2 likes

Ik kan uit ervaring vertellen dat een tampon indoen ook niet zo verstandig is :no_mouth:

3 likes

Omg nee, ik heb deze fout ook een keer gemaakt. 🥲

Aaah ik voel je pijn, heb een keer een nacht met mijn handen in ijsbadjes moeten slapen omdat ik verging van de pijn :sob: heb je je handen al met afwasmiddel gewassen? Dat werkt beter dan gewone handzeep omdat dat te mild is.
In het vervolg voorkomen ipv genezen! Ofwel handschoenen gebruiken, ofwel handen eerst invetten met olie, en na het snijden wassen met afwasmiddel. Sindsdien nooit meer zo veel last gehad als die ene keer.

2 likes

Vanuit Nederland mocht ik zo’n ikea zakje. Vanuit uk vonden ze dat niet tof. Toen was het zakje door de scan gegaan en moest ik het perse in een zakje van hun doen en toen ging het weer door de scanner.

Alsof ineens de hele inhoud is veranderd.

2 likes

Ik weet niet of het nu helemaal duidelijk is, dus toch maar voor de zekerheid: je mag geen flesjes meenemen die groter zijn dan 100 ml. Dus een flesje van 125 ml met één druppel dagcreme er in, mag niet. Dat wordt direct weggegooid. En bij mij zijn IKEA-zakjes soms wel geaccepteerd maar soms moest het inderdaad over in een ander zakje.

2 likes

Op Eindhoven airport hoef je het niet meer in een zakje/uit je tas te halen: Alles over vloeistoffen in je handbagage | Eindhoven Airport
Was wel handig! Dus ligt erg aan vanaf waar je vliegt.

1 like

Vanaf Schiphol ook niet!

1 like

Bij wie staat de verwarming al aan? Ik twijfel of het niet al te vroeg is.

Ik wil het maar ik probeer altijd de herfstvakantie af te wachten.

1 like

Ik heb hem gisteren aangezet, normaal wacht ik tot 1 oktober :joy:

1 like

Ik weiger om hem aan te zetten. Ondertussen zit ik met sloffen, lange mouw shirt en daar nog een vest over aan. :sweat_smile:

4 likes

Ik slaap nog steeds alleen onder een dekbedovertrek :grimacing: (ok ligt wel een fleecedekentje overheen nu haha)

1 like