Nee ik kan me ook haast niet voorstellen dat het kan, vooral nu niet. Misschien wel voor de pandemie als iemand met zo’n vraag kwam want ik vond (al heel lang niet meer met de klantenservice van h&m gebeld) altijd heel meedenkend en klantvriendelijk. Het is voor een bedrag van 60 euro, dus zoveel is dat niet. Maar iig bedankt voor je reactie!
Je mag het wel opsturen naar mij en dan wil ik het wel in een Belg. H&M binnen brengen en het geld overmaken. Al snap ik dat je dat misschien niet vertrouwt of mogelijk de verzendkosten te duur vindt.
Ik voel me zo’n oud dametje dat ik dit vraag maar weet iemand een goede maar ook niet te duffe winkeltrolley die ik online kan bestellen? Zijn er nog mensen hier die dat gebruiken?
Ik gebruik m sinds 2/3 weken en het is echt ideaal, kan ineens volledige weekboodschappen in 1x doen (lopend) en sjouw me geen ongeluk meer. Ik heb er eentje van mijn moeder gewoon basic in donkerblauw, dat vind ik wel prima maar geen idee waar hij van is! Moest ook ff een drempel over hoor haha maar ja je moet het leven een beetje makkelijk maken he
Haha dat vind ik heel lief! maar daar ga ik idd niet aan beginnen.
Ja ik gebruik er soms ook één. Ooit in mijn zwangerschap gekocht (onder druk van een vriendin die me met boodschappen zag slepen en dat niet vond kunnen haha). Nu gebruik ik hem vooral om glas naar de glasbak te brengen en soms ook nog wel voor boodschappen. Ik heb m destijds bij de Blokker gekocht, ik dacht voor 20e.
Snap ik maar wou het toch voorstellen.
Willen jullie aub de zoekfunctie even gebruiken voordat je iedere willekeurige vraag hier stelt? Er zijn genoeg topics waar de meeste vragen onder vallen en dat houdt dit topic overzichtelijker.
Bespaar niet op zo’n trolley. Mijn moeder heeft een dure gehad die echt 20 jaar is meegegaan. Super stevig en moest weg ivm het leer dat gedcheurd was. Nu hebben we een goedkopere in huis en dat ding is hartstikke gammel.
Ik zou er wel 1 nemen die je kan duwen ipv trekken. Dat is namelijk beter voor je rug.
Kleine kans hoor, maar woont er iemand hier in Japan, ga je naar Japan toe binnenkort of ken je iemand die in Japan woont? Of misschien is een service die ik kan inschakelen…
Er komt namelijk een paar converse schoenen uit in Japan en ik wil ze zoooo graag. Ze zijn ontworpen door een van m’n favoriete schilders en natuurlijk alleen in Japan verkrijgbaar.
CONVERSE × Hiroshi Nagai
Kunnen ze van japan naar vietnam verzonden worden voor de 10e januari?
Misschien later op stockX?
Ze komen pas in februari uit Ga je naar Vietnam haha? @MevrouwMand goed idee ik kan natuurlijk de sneaker websites in de gaten houden! Thnx haha.
Ik ontvang zorgtoeslag, maar ik twijfel of ik hier nu recht op heb. Ik verdien 2150 bruto per maand. Vorig jaar moest ik ook al terug betalen en toen verdiende ik 1950 bruto per maand. Ik snap er helemaal niets meer van, ik zet het nog liever stop dan dat ik geld ontvang en het terug moet betalen.
Momenteel krijg ik nu 42 euro per maand (?) terwijl het vorig jaar nog 35 euro zat. En als ik het stop wil zetten moet ik mijn inkomen wijzigen en ik snap er gewoon niks van.
Het is best wel fijn om met de belastingtelefoon te bellen, zij kunnen met je meekijken. Zij zullen je dan ook zeggen dat je zorgtoeslag niet ‘kan stopzetten’. Wat je wel kan doen is je inkomen hoger maken dan de toeslagengrens is. Dan berekent de Belastingdienst als je inkomen definitief binnen is of je recht hebt gehad op zorgtoeslag en weet je zeker dat je het kan houden. Het gevolg is dan wel dat je niet maandelijks zorgtoeslag ontvangt, je ontvangt namelijk het hele bedrag achteraf.
Bedankt, ik ga morgen dan denk ik gewoon eventjes bellen want ik kom er totaal niet aan uit Ik ontvang liever het bedrag achteraf dan maandelijks iets krijgen en terug te moeten betalen.