Durf te vragen #5

Ik heb deze, is misschien iets meer beige, maar ze hebben verschillende modellen op de website.

1 like

Ik heb dit ooit gezien in een vakantiehuis en dit kwam van termieten, die zien er ook een beetje als mieren uit. Komt het uit het plafond?

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

Heeft iemand wel eens besteld bij perfume.deal.24? Echt een stuk goedkoper waardoor ik twijfel of het legit is…

Weet iemand via welke website je ook alweer Sissy boy banken goedkoper kan krijgen? Volgens mij zijn zij het bedrijf dat de banken produceren

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Wat zou er gebeuren als je moet evacueren vanwege overstromingen terwijl je corona hebt?

2 likes

In Maastricht hebben ze een aparte opvanglocatie geregeld voor mensen die besmet zijn. Of deze personen in een aparte ruimte opvangen, in sporthallen in een kleedkamer bijvoorbeeld.

2 likes

13 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Klussen in huis-topic

Is Duitsland echt zo streng met hun mondmaskers? Zo ja, kan ik de FFP2 maskers gewoon bij de Kruidvat halen?

Ja wasbaar mag niet maar van die blauwe wegwerp van primark/tankstation/ako enz mogen wel

1 like

Internet verward me, want als ik echt de FFP Google dan is dat heel anders dan wat we in de zorg gebruiken.

Ik ben nu in Berlijn en de meeste mensen hebben wel gewoon een FFP2-masker op, maar zie ook wel regelmatig die wegwerp maskers voorbij komen die wij in Nederland ook hebben. Alleen geen/nauwelijks stoffen mondkapjes.

Geen idee alleen hoe het op andere plekken is. Hier heb ik sowieso nog niemand aangesproken zien worden op zo’n gewoon wegwerp masker. Maar als je nog FFP2 kan vinden, zou ik ze gewoon kopen voor de zekerheid.

Gewoon deze zie ik het meeste idd

1 like

Ik was dinsdag nog in Duitsland en toen hadden de meeste die dingen van kruidvat op.

1 like

Ik heb een tijdje zo’n stick van mineraal zout gebruikt en dat werkte wel goed

2 likes

Ben ik erg fan van!
Weet alleen niet of het qua ingrediënten voldoet;

Zuiveringszout, maiszetmeel, biologische shea boter, biologische kokosolie, koolzaadwas, vitamine e & zonnebloemolie.

1 like

Die van nuud ben ik heel tevreden over! Echt totaal geen zweetgeur meer ermee

1 like

Oke mn telefoon luistert me echt af. Mn moeder zocht spiegels voor dr fiets? En ik krijg net reclame ervan? Terwijl ik heb t niet opgezocht. Kan dat ook als je op dezelfde wifi zit? Hoe de fuck werkt dit :joy:

Ja, dat gebeurt idd

Ik gebruik al jaren de roller van Urtekram en ben daar heel tevreden over. Ze hebben meerdere geuren (kokos, lime…)

1 like