Durf te vragen #5

Ja hoor dat kan

1 like

Ik zoek een nummer dat het begin van dit lied heeft gesampled Nis Din Nis Din - Jaya Bhaduri - Annadaata - Lata Mangeshkar - Old Hindi Romantic Songs - YouTube

Ik heb Four Tet al gevonden en Nicolas Jaar, maar ik zoek volgens mij nog een ander nummer maar ik kan er niet opkomen, zo frustrerendd

Ik ga waarschijnlijk Starbucks bekers ruilen met iemand uit Amerika. Iemand ervaring met goedkoop verzenden?

2 likes

whosampled.com :raised_hands::raised_hands::raised_hands: mijn heilige muziekbijbel site :cupid:

6 likes

Ik heb net spontaan een afspraak geboekt om dit weekend een tweede helix te laten zetten, maar realiseer me nu dat ik over 8 weken al op vakantie ga, met zwemmen in zee en zwembad. Is het zetten van een helix nu onverstandig, of durf ik het wel aan om te gaan zwemmen met een 8 weken oude piercing? Ga het uiteraard ook vragen aan de shop, maar die heb ik nog niet kunnen bereiken

1 like

Misschien staat hier je antwoord tussen?

Hoe kunnen kunstschaatsers regelmatig vallen op het harde ijs zonder dat zij iets breken?

De voedselbank wil het dus het is opgelost :grin: Thanks though!

3 likes

Heeft er iemand een tip voor een goede stevige boodschappentas? Ik had een jute boodschappentas maar die is nu echt op en ik kan ze nergens meer vinden. De tas moet echt zware boodschappen kunnen overleven haha.

Eens! Vind Susan Bijl echt top! Wij gebruiken 2 van die grote en onze weekboodschappen passen daarin @Popsicle

1 like

wow ik ging ze even opzoeken maar die zijn duur :scream: wel mooi maar jeetje 30 euro voor een boodschappentas

1 like

Als ik een spoordeelwinkel kaartje koop om te shoppen in Bataviastad, maar gewoon uitstap in Utrecht om daar de hele dag te chillen :rofl: zorgt dat niet voor reisissues toch? Enige route vanuit deze uithoek naar Lelystad is sws via Utrecht (en dat kaartje is echt 15 euro goedkoper dan een gewoon kaartje 🥲)

2 likes

Neuh dat boeit echt niemand

4 likes

Je mag je reis altijd onderbreken!

1 like

@Fukaeri
En als ze wel stuk gaan worden de shopping bags kosteloos gerepareerd!

Helaas gaat dat niet op voor de bumbags

3 likes

Ik zou even de voorwaarden nakijken, ik weet het niet meer zeker voor Nederlandse treinkaartjes uit de Spoordeelwinkel maar soms moet je echt naar je eindbestemming reizen om ook voor retour een geldig kaartje te hebben. Als er niet in staat dat je tot je eindbestemming moet reizen voor je de terugreis kan maken denk ik dat het gewoon kan.

1 like

Het is ook gewoon een papier dat je uit moet printen. Mijn beginstation heeft bijv ook geen poortjes om in te checken, geen idee of Lelystad dat heeft (Utrecht uiteraard wel)

1 like

Ik denk dat ze veel hebben geoefend met zo veilig mogelijk vallen, en volgens mij is ijs minder hard dan bijvoorbeeld steen.

2 likes

Waarom haal je niet gewoon zo’n grote shopper die ze in elke supermarkt verkopen voor 2 euro? Ik doe daar jaren mee… en ze passen ook om je bovenarm en fietsstuur.

@Aloha ik heb dat ook eens gedaan, volgens mij met 3 weken en dat is allemaal goed gegaan! Heb nooit bultjes of zulk soort dingen gehad bij m’n helix

4 likes

Ik heb best wel lang last gehad van mijn helix, was lang gevoelig. Ik zou het denk ik niet aandurven