Durf te vragen #5

Weet iemand welk liedje wordt gebruikt in de nieuwe reclame van videoland? Die reclame waarin je o.a. Tony en the boldtype ziet. De muziek begint met iets van “follow me…”

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Hondentopic

Weet niet helemaal wat de juiste plek is voor deze vraag, dus ik probeer het maar hier. Weet iemand of je CBD-olie echt dagelijks moet gebruiken of kan het ook met tussenpozen? De klachten waarvoor ik het wil gebruiken gaan met ups en downs, dus ik zou het graag willen gebruiken op slechte dagen. Maar ik lees online en in onderzoeken alleen over vaste doseringen per dag.

Mn vriend gebruikte het gewoon als hij het nodig vond en dan hielp het. Dus niet constant!

1 like

Geen verstand van… Maar shinta lempers heeft veel informatie op haar insta (@therealhealmary). Kwam ik toevallig eens tegen. Misschien heb je er iets aan.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Nederlandse/Belgische steden tips

Hebben mensen met hoogtevrees last in collegezalen :thinking:
En zijn Amerikaanse collegezalen steiler dan Nederlandse?

1 like

Ik heb heel erg last van hoogtevrees en in een collegezaal alleen als ik van de trap afloop vanaf boven. Zodra ik zit gaat het prima

1 like

Ik heb in Groningen les gehad in verschillende collegezalen en dat waren bijna allemaal zalen met tribunes. Dit was denk ik de steilste
(foto via google en ik heb de personen even onherkenbaar gemaakt):

Bedoel je zoiets of nog steiler?

2 likes

Oh dit is super klein!

Ik ben alleen in leiden in een collegezaal geweest een keer en die was echt groot en hoog. Maar qua hoe steil die op je foto is maakt het niet echt uit voor hoogtevrees denk ik, is niet zo hoog

Haha ja dit is echt een verschrikkelijk lokaal. Je kunt ook niet makkelijk naar de wc als je aan het einde van de rij zit. We hadden ook wel van die grote hoor, maar bijna alles was met tribunes.

1 like

Dit is echt klein ja, wij hadden meer dit soort zalen

3 likes

Wij ook! Maar ik had de steilste uitgekozen omdat ze daarom vroeg.

2 likes

Mijn man is al aan het shaken als hij op zo’n ikea houten opstapje of een stoel staat :sweat_smile: maar met zulke tribunes heeft hij geen last omdat het stevig is.
Maar over een stevige brug lopen waar je door de planken heen de ondergrond ziet is weer eng. Valt geen touw aan vast te knopen en is persoonlijk denk ik.

2 likes

In collegezalen niet, maar zoals een ander zei, vooraan op een balkon in een theater durf ik eigenlijk niet op te staan om te klappen aan het eind :joy: @Koda

3 likes

Weet iemand waar dat langwerpige ronde zwarte ding voor is? Als ik hem op de groene tuit zet zit hij te los, met de smalle kant past hij ook niet.

Het is een breedsproeier. Je moet eerst het rechter ding op de tuit doen en daarna die brede, dan blijft het als het goed is zitten. Misschien iets verder doordrukken dan dat je eerst deed.

image

8 likes

Bedankt. Ja das dus het stomme, ik druk hem superhard aan maar hij gaat er steeds weer af. Naja geeft niet… die brede kop past ook gelijk op de groene tuit en dat zwarte ding maakt het niet eens veel langer ofzo dus eigenlijk is hij overbodig.

Oh da’s inderdaad wel stom. Gelukkig kun je hem zonder ook nog gebruiken.

1 like

Pff dit had ik in het DeLaMar theater, toen zat ik aan de rand van het balkon. Duurde een tijd voordat ik een beetje ontspannen zat :sweat_smile:

1 like