Durf te vragen #5

Volgens mij zijn het geen dingen met foutjes, maar gewoon oude collectie en resten die ze lastig verkocht krijgen. Soms als ik erop kijk staan er sneakers die alleen nog in maat 48 en 52 ofzo beschikbaar zijn. Dat zijn natuurlijk geen gangbare maten, dus dat kan wat langer overblijven. En laatst zag ik ook meerdere kledingstukken van de collectie zomer 21. Die zijn dan eind zomer 21 al in de sale geweest en daarna nog steeds niet verkocht blijkbaar, dus dan gaat t naar de lounge

2 likes

Ik koop daar best vaak en zo oud zijn die collecties niet. Had afgelopen winter een jas voor m’n zoontje gekocht in de winkel (nieuwe collectie) en paar weken laten stond het voor 50% op zalando lounge. Zelfde met Vila en Vero moda. Koop ook keukenartikelen, recent weer een set met lepels van Joseph en Joseph.

1 like

Ik bestel er regelmatig. Enige nadelen: verzendkosten (soms niet, zoals vandaag!), je moet meteen betalen, je moet zelf je retourlabel printen, vind het zoeken daar ook lastig. Bijv je kunt niet zoeken “zwarte jurk” maar moet dan alle collecties/winkeltjes af.
Heb wel mijn maten toegevoegd, dan klik ik dat bovenin aan en hoef ik niet elke keer weer op mijn maat te filteren.

Voordelen: Goede acties, hele fijne klantenservice, ruim de tijd om te retourneren, als je niet kunt printen sturen zij na een belletje een retourlabel op.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Fietsentopic

Door de lactose (suiker) in bijvoorbeeld melk krijg je even een plakkerig gevoel in je mond. Dan voelt het alsof je meer slijm krijgt, maar dat is in werkelijkheid niet zo.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic

Zijn er meer mensen die niet meer in hun Spotify account kunnen…?

1 like

Jep, zie wat je even kwijt wilt

1 like

Ligt Spotify eruit of doet het alleen bij mij raar?
Ik ben ineens uitgelogd, kan niet inloggen en de site doet het niet meer?

2 likes

Same! Zal dus wel een storing zijn. Werd er al helemaal chagrijnig van

2 likes

Haha ik ook! Ernstig verslaafd

3 likes

Bij mij ook, is idd een storing. Hoop dat het snel opgelost raakt, ik kan echt niet zonder haha. Ik ga dan nu maar tijdelijk over op youtube :sweat_smile:

2 likes

Ik wilde bij de Hema uitnodigingen (kaartjes) laten drukken voor het kinderfeestje van mijn dochter, dit duurt alleen 5 werkdagen. Iemand een idee waar dit nog meer voor een leuke prijs kan met een snellere levertijd? Bij de Hema kost het voor 10 kaarten (eigen ontwerp) 12 euro, iets meer is niet erg maar bij sommige sites betaal je bijv. 25 en dat vind ik iets te overdreven.

Bij een copyshop?

3 likes

Dat is wel een goede inderdaad, weet eigenlijk niet of dat hier nog in de buurt zit…:sweat_smile: Dank!

1 like

Bij kaartje2go? Kun je ook een doosje bij je thuis latwn bezorgen en voor optie zonder logo kiezen, heb je het morgen of overmorgen in huis volgens mij. Als je met een blancokaart begint kun je volgens mij ook je eigen ontwerp uploaden.

5 likes

Greetz misschien?

3 likes

Wellicht zit er een Multicopy in de buurt? Die zit wel op veel plekken nog.

Overigens denk ik dat het wel duurder zal uitvallen dan bij de HEMA. €1,20 per kaartje is een goede deal. En de prijzen van print/drukwerk schieten vaak omhoog als je iets snel nodig hebt.

Mocht je naar een copyshop gaan en je bent een beetje handig dan kun je om de kosten te drukken alles op één vel laten printen. Je moet dan wel zelf snijden (en eventueel vouwen), maar bij hun betaal je daar weer extra voor meestal.

1 like

Bedankt allemaal!

Bij Kaartje2go was ik voor 10 kaarten met eigen design €11,90 kwijt mét enveloppen. Bedankt voor de tip @Suikerklontje!:relaxed: En morgen al in huis.

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Geurkaarstopic