Was er nou een hack voor ticketswap? Ik krijg die meldingen steeds te laat. Dacht dat ik er laatst iets over las hier maar kan niks vinden met de zoekfunctie.
Telefoon van lock halen zodat je 'm niet eerst hoeft te ontgrendelen als je een melding krijgt! Verder gewoon een serie kijken met je telefoon in je hand en je duim gereed
@Strelitza Dank! Ze begon zelf idd al over andere klanten en referenties dus dat gaan we zeker doen.
We hebben idd hiervoor ook iemand gehad die elke keer op een ander moment wilde komen, zo irritant. Dan zeiden wij: je kan maandag of dinsdag komen en dan stuurde zij: ik kom vrijdag. Wel een luxeprobleem als ik het zo lees.
Na onze vakantie begint ze, de eerste keer als mijn vriend ook nog thuis is, hopelijk gaat het goed!
Het is gelukt!! Thanks
Zijn dit soort stoelen echt goed en comfortabel of is het inmiddels al achterhaald?
Zit je op dat onderste vlak en leunen je armen dan op dat bovenste vlak ofzo? Met welke armen werk je dan nog op een computer oid? Ik snap hier echt niets van geloof ik
Haha nee je zit op het hoge gedeelte en op het lage gedeelte je knieen.
Ff een foto voor je opgezocht
Is dit echt hahaha?
Ik zal het wel verkeerd inschatten maar het ziet eruit alsof je constant bijna van je stoel zou vallen.
Maar ja het zal allicht beter zijn dan hoe ik op mijn stoel zit:
Vind het echt heel wiebelig eruit zien, alsof je elk moment voorover kan gaan vallen.
Hahaha ja dit is echt, ik zit ook altijd heel raar op mn stoel dus herken me wel in jouw plaatje😆
Ik heb er een aantal jaar geleden wel op gezeten en vind het wel lekker zitten. Maar je kunt niet de heel dag zo zitten. Ik heb nu een bal waar ik op zit, om mijn rug meer te activeren. Vind ik makkelijker op te bergen thuis.
Op de radio hadden ze het er net over dat auto’s die op LPG rijden voordeliger zijn blabla en dat LPG vloeibaar gas is. Wat is “gewoon” gas dan? Is dat niet vloeibaar?
Nee gas is gas toch hahaha
En wat zit er dan in aanstekers, dat is toch ook vloeibaar
Dat komt omdat butaan onder druk is samengeperst. Als je een gat maakt in de aansteker wordt het weer gas.
Ja goeie
Ik denk ook vloeibaar gas