Durf te vragen #6

Heeft iemand een concrete tip of goede ervaringen met een (online) bedrijf om simpel briefpapier te bestellen (logo bovenin en that’s it)…? Google geeft zoooo veel (gesponsorde) opties.

1 like

Drukwerkdeal is mijn jam.

8 likes

ik bestel regelmatig bij drukzo, drukwerknodig is ook goed voor kleinere oplages

drukwerkdeal ziet er ook wel goed uit, die ga ik binnenkort toch eens vergelijken

1 like

Zitten die partijen niet in de oppositie dan?

Indebuurt.nl of via Instagram voor de meer lokale dingen.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

Ik heb dit vandaag kunnen testen, het is wel messy maar het helpt echt. thanks!

3 likes

Ik was vandaag in een kleine horeca (maar een paar tafels en heel veel to go) en ze hadden aan de muur allemaal plankjes met spullen die je kon kopen. Maar bijna alles leek gewoon van Ali express te komen??? Ik heb gegoogled en kom het niet echt vinden maar lijkt me dat dit niet helemaal chique is, bedoel je mag denk ook niet een Hema vaasje gaan verkopen?

1 like

Uiteindelijk komt meer dan de helft toch uit de zelfde drukkerij, dus maar net welke site je het fijnst vind werken.

Daarom zijn tips fijn, want geen zin om ze allemaal uit te proberen.

1 like

AliExpress is een verzameling van groothandels in China (die via dat platform individuele klanten bedienen), of je nou zelf naar China gaat om in een groothandel je assortiment uit te zoeken of je bestelt het via internet of uit een catalogus maakt eigenlijk niet zo veel uit. Dat is in feite het business-model van de meeste winkels, inkopen wat je denkt dat mensen willen hebben en verkopen met winst.
Hema is geen groothandel, dus die zal er denk ik minder blij mee zijn als je hun spullen met winst gaat doorverkopen, maar uiteindelijk is de klant er zelf bij wat hij koopt en tegen welke prijs.

3 likes

Djguide.nl is ook nog in de lucht! Net als partyflock vergane glorie maar het voldoet nog steeds voor feestjes.
Wat ik ook doe: op instagram als er reclame voorbij komt van een feestje in genre dat ik leuk vind, erop klikken. Na dat een paar keer gedaan te hebben kreeg ik steeds meer reclame in die hoek te zien.
Voor vlooienmarkten meukisleuk.nl

2 likes

Loopt het al langer dan een maand? Kan wellicht zijn dat ze net als bij hypotheek op een vast moment in de maand afschrijven en je dat moment de eerste maand hebt gemist. Dan betaal je in maand 2 voor 1,5 maand oid.

1 like

In de toekenningsbrief stond bij ons ook wanneer de incasso startte

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het algemene boekentopic (Deel 2)

Haha ja dat is het! Dank je @EllaFitzgerald en @Feather helaas zijn ze niet als e book te krijgen dus het blijft een mysterie voor mij of ze ooit nog samen zijn gekomen haha

3 likes

Nee, verliefd! Ik heb ze ook echt verslonden vroeger. Volgens mij staan ze nog bij mijn ouders, ik kan het plot weleens opzoeken @Taartje

3 likes

Ja heb ik ook. Is ook nooit anders geweest in de 100 jaar dat ik daar een rekening heb :smiling_face_with_tear:.

7 likes

geen ing maar bij mijn bank staat er regelmatig een bedrag als geserveerd wat dan nog verwerkt moet worden of zo? in het begin had ik dat niet door en las ik mijn balans ooit verkeerd omdat er dan héél klein mijn werkelijk saldo bij staat :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja dat is een eerst soort reservering ofzo die wel meteen wordt afgetrokken van je saldo. Bij omschrijving staat wel de datum van de transactie icl tijdstip

3 likes