geen ing maar bij mijn bank staat er regelmatig een bedrag als geserveerd wat dan nog verwerkt moet worden of zo? in het begin had ik dat niet door en las ik mijn balans ooit verkeerd omdat er dan héél klein mijn werkelijk saldo bij staat
Ja dat is een eerst soort reservering ofzo die wel meteen wordt afgetrokken van je saldo. Bij omschrijving staat wel de datum van de transactie icl tijdstip
Ha geen idee waar ik dit moet vragen, want ik vind er geen topic over… maar zijn er hier mensen die een vechtsport doen? Ik wil me wellicht voor iets aanmelden maar weet niet zo goed wat (taekwondo, ofzo?) maar ik vind alleen topics voor fitness, crossfit e.d. dus ik vraag het hier maar even.
Heeft iemand nog een tip voor een vechtsport van een vrouw van in de 30. Geen boksen, dat is het enige wat ik weet haha.
Weet je wat je eruit wil halen, en wat zou je juist niet willen? Wel/niet wedstrijdgericht, wel/niet direct lichaamscontact, met of zonder wapens, wel of niet aandacht voor het mentale aspect? Er zijn zoveel verschillende dingen! Wat spreekt je niet aan in boksen bijvoorbeeld? Misschien dat dat je verder helpt denken. En misschien kun je ook gewoon eens wat verschillende proeflessen proberen om een idee te krijgen van hoe het eraan toe gaat in verschillende disciplines
Is er een reden dat je niet wilt boksen?
Ik doe zelf aan kickboksen; dat is wat gevarieerder dan boksen. Mijn boksschool is een hele fijne omgeving waar iedereen gewoon op z’n eigen niveau kan trainen voor recreatie. Ik weet niet of je wel open staat voor kickboksen.
Volgens mij kun je met de meeste vechtsporten wel op “latere leeftijd” beginnen hoor. Misschien dat jiu jiutsu iets voor je is?
Ik heb jaren karate gedaan. (Bruine band) En daar vind je veel volwassenen.
Instromen kan ook makkelijk. Niveaus zitten wel door elkaar, maar je krijgt op jouw niveau les (splitsen)
Als je wat meer perfectionistisch bent is dit een leuke sport omdat er ook veel individueel gedaan wordt en je uitvoering ook belangrijk is.
Is er hier iemand die bij een wooncoorperatie werkt of zelf een huis heeft gekocht via een wooncoorperatie die ik wat vragen mag stellen?
Geen idee of ik je vraag kan beantwoorden hoor, maar ik maak akten van levering voor wanneer de woningstichting verkoopt aan een particulier. Dus als 't daar een beetje over gaat kan ik het wellicht beantwoorden. Pb maar
Ik heb een huis gekocht via de wooncorporatie welke ik ook weer terug aan hun moet verkopen, geen standaard situatie dus. Ik weet niet waar je vragen over gaan maar misschien kan ik je helpen?
Jaaa, zo iemand heb ik nodig! Mag ik jou wat vragen stellen misschien?
Zeker!
Als je vrijwilliger wordt voor de VoorleesExpress, wie regelt dan de boeken? (als je zelf geen abonnement op de bibliotheek hebt)
Je krijgt van hun een bieb abonnement
Weet niet of zij het continu doet maar van de week was het Roxane Knetemann.
Oh ja, die vergelijking snap ik wel inderdaad!
Ja allebei een lekker Westfries accent
Yes, is ter voorkoming van fraude.
Is iemand op de Parade geweest dit jaar? Was er een voorstelling die je echt aanraadt?
Ik ga binnenkort maar ken mensen die geweest zijn naar Hendrick’s meest curieuze Komkommerkabinet, Lucky Fonz, Engel & Paul en dat vonden ze aanraders. Ik wil misschien naar Joost Oomen.