Durf te vragen #6

Klinkt wel als iets wat ik nodig heb

7 likes

Ik heb dit gehad toen mijn wijsheidstand werd getrokken (lokale verdoving, ik reageerde verkeerd). Mijn oog werd toen inderdaad afgeplakt want als ik knipperde, knipperde er dus maar één oog. het andere bleef gewoon open staan. Ik voelde dat zelf niet, had totaal niet in de gaten wat er aan de hand was. Uuuuuren later ‘ontwaakte’ het andere deel van mijn gezicht dan, maar knipperen ging dan ook trager dan normaal. Echt heel vreemd eigenlijk.

6 likes

Ja ik! Ik gebruik hem in de ochtend een paar uurtjes. Volgens de gebruiksaanwijzing mag je het namelijk niet te lang dragen (vooral in het begin niet). Ik merk dat ik de rest van de dan dan ook bewuster (meer rechtop) zit. Aanrader wat mij betreft

2 likes

Oh ik heb er trouwens wel een zonder band om je maag. Dat lijkt me dan weer niet lekker zitten :thinking:

3 likes

Weet jij nog waar je de jouwe gekocht hebt?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ik heb er geen ervaring mee maar Aldi heeft de komende week in de folder €4,99

4 likes

Ja gewoon daar in de woonwijk bij het vliegveld, is ook lekker gratis

2 likes

Haha wat voor gratis tips verwacht je dan

8 likes

Met het OV gaan wellicht?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

P+R Meerhoven of EazzyPark

2 likes

Je kan heel makkelijk naar eindhoven met de trein. En vanaf daar gaat er een shuttle bus naar het vliegveld .

10 likes

Iemand jullie laten brengen en benzine kosten vergoeden.

Rot op, niet voor mijn deur aub :joy:

12 likes

Park + fly meerhoven, €3,50 per dag en een bus naar het vliegveld. Anders zou je schippersstop kunnen pakken, €70 per week en daar staat je auto net wat veiliger dan op een p&r

En tips waarbij je banden niet worden lek gestoken is moeilijk want t is wel Eindhoven hè :japanese_ogre:

2 likes

Ik heb er een maar het werkt niet hoor. Ik zit wel enigzins recht op maar mijn schouders gaan gewoon hangen waardoor ik alsnog verkeerd zit

Als de NS volgende week gaat staken, zou dat in de reisplanner komen te staan? Heeft iemand daar iets van gelezen toevallig?

Ja je wilt daar echt niet dood gevonden worden. En als je er gewonden word dan wss dood.

6 likes

Idd, leuke tip om via het station daar naar het vliegveld te gaan…

13 likes