Durf te vragen #6

Wow Hugo de Jonge in the building

Ja das m’n mattie :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Fotografietopic

Ik heb het meestal binnen 2 werkdagen in huis, één keer een uitschieter naar 4 werkdagen.

1 like

Er was hier toch ooit een topic over minder met je smartphone doen en terug naar een Nokia bijvoorbeeld? Ik begin het zo zat te worden dat ik altijd met dat ding zit en wil soms gewoon even ‘off the grid’

2 likes

Ja deze denk ik: Meer offline

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

“Gelukkig” heeft het kabinet dit al ingedekt! Je mag niet zomaar in een dure sociale huurwoning als je inkomen heel laag is.

3 likes

Volgens dat plaatje ben ik dan een scheefhuurder, mag ik nou huur verlaging claimen? :joy:

2 likes

Dat kon tot 1 januari dit jaar.

1 like

Oh serieus? 🥹

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Etsy

Betekent dit overzicht dan ook dat als mijn huurbaas de huur verhoogt tot €634, ik aan kan tonen dat ik minder dan €24k verdien en dat ze dan verplicht zijn de huur te verlagen?

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Wat betekent LPA in het afko vocabulaire van Marie Claire?

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Muziek topic

Mijn huisgenoten zijn echte haarclipjes maar ik kan er even niet op komen, in welke zin of context werd het gebruikt?

Ik kreeg een dronken filmpje van m’n partner en reageerde met “WAT IS DIT” en toen kreeg ik LPA groetjes (andere vriend) maar het zou ook niks met elkaar te maken kunnen hebben…

Het zegt me helemaal niks, sorry :sweat_smile:

1 like

Nee hè! Mij ook niet haha misschien is t een foutje. Moest t gewoon HDP zijn met autocorrect

4 likes