Durf te vragen #6

gebruikt iemad hier toevallig een fietstas die je ook over je schouder kunt dragen, of als rugzak kunt gebruiken? Zoiets:

Aanraders? Wordt dat niet heel vies / krijg je dan geen kettingsmeer aan je kleding wanneer je de tas draagt?
Ben al driehonderd jaar op zoek naar een rugzak, maar echt helemaal niks voldoet aan mn wensen. Ik vind alles lelijk, het heeft geen laptopvak of er past niks in. Dus ik overweeg dan maar iets superpraktisch.

1 like

Ja ik heb een Ortlieb Vario PS. Ik heb een fiets met riemaandrijving dus sowieso geen kettingsmeer. Ik vind het heel fijn en geen rugpijn meer

5 likes

maar van regen / modder / etc heb je dus geen last? De rug en schouderriemen lijken bij die tas wel goed beschermd te zitten

Nee dat stuk blijft wel droog en schoon, en kom ook niet veel modder tegen op mijn route

1 like

Ja dat kan je zien :grimacing:

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Juist met het uitspreken wat iemand voor je heeft betekend, zeg je zoveel belangrijks. Daar hoeft geen wens bij. Dat is echt genoeg.
Sterkte, ook voor jou. :hugs:

18 likes

Volgens mij heb je juist een heel goede tekst geschreven. Iemand mee geven wat hij voor je betekend heeft en je hem mee neemt dat is heel erg waardevol.

8 likes

Ik denk dat deze persoon het al heel erg gaat waarderen dat je een kaartje schrijft met wat hij voor je betekent ook al heb je hem al jaren niet gezien. Denk dat het fijn is te horen dat je een indruk hebt achtergelaten bij iemand. Sterkte :heart:

Weet niet zo heel goed in welk topic dit moet maar heeft iemand toevallig een hoesje van Burga en/of ideal of sweden? Hoe is de kwaliteit en hoe is de print? Ziet het er mooi uit of zie je dat het er echt “opgedrukt” is zeg maar. Ik ga van een iPhone SE2020 (grootte van een iPhone 7) naar een iPhone 13 dus die is een behoorlijk stuk groter. Heeft iemand zo’n “ring” aan de telefoon waardoor het vasthouden fijner wordt, en werkt dat een beetje?

1 like

Ik heb een hoesje van ideal of sweden gehad. Vond 'm heel mooi, maar de kwaliteit echt bagger. Het hoesje is van kunststof o.i.d. en dat barstte bij de hoekjes als mijn mobiel viel.
Het geld niet waard vind ik

6 likes

Ik heb een hoesje met pasjeshouder en ben tevreden! Raakte hiervoor mijn pasjes kwijt en of vergat mijn portemonnee en nu niet. Kwaliteit is ook prima.

1 like

Ik heb 4 hoesjes van Burga, de print is er wel opgedrukt maar vind ze er niet lelijk/goedkoop uit zien en ik ben eigenlijk wel tevreden over de kwaliteit. Opstaand randje zodat je scherm niet direct contact maakt met de ondergrond, en ze bestaan uit een soort zacht siliconen hoesje met een harder plastic hoesje eromheen. Heb ze wel al anderhalf jaar ofzo, dus weet niet of er in de tussentijd iets veranderd is.

2 likes

Ah ja! Via LiefsLotte heb ik een nog lopende korting gevonden voor 2+2 gratis op hoesjes. Ik wissel heel graag af dus dat lijkt mij wel wat. Bij Ideal of Sweden heb je voor het zelfde geld één hoesje met zo’n telefoon ring houder

Thanks voor jullie reacties @Solee @Speurneus :smile:

2 likes

Ik zou echt niet voor Ideal of Sweden gaan. Echt heel ontevreden over de kwaliteit. Zoals @Speurneus al zei, ze barsten echt snel. Daarbij vind ik die magnetische hoesjes fijn (ik hou ook van afwisseling) en de magneet is zo slecht, mijn telefoon viel de hele uit het mapje als het ware.
De hoesjes hebben ook helemaal geen opstaande randjes dus beschermen in de basis sowieso al slecht.

1 like

Ik maak glas direct schoon, vaak is het dan simpel af te spoelen. Alleen met chocopasta oid is het wat meer poetswerk maar je tassen blijven wel schoon. En bierflesjes etc goed leegschudden na gebruik, dan drogen de laatste druppels in het flesje op.

2 likes

Ik heb hiervoor zo’n herbruikbaar opvouwbaar AH tasje, die is niet van stof en makkelijk schoon te maken. Niet de blauwe boodschappentas. Kost iets van max 2euro en ligt bij de zelfscan.

5 likes

ik heb twee van deze bakken gekocht, als ze vol zijn breng ik ze naar de metaal-/glasbak.

3 likes

Ik gebruik een plastic bak en als die vol is breng ik het weg, daarna spoel ik die bak ff af en is het weer schoon.

1 like

@Sam.so.niet ik heb vier Burga hoesjes besteld. Zag je tip te laat @broodjepindakaas maarjaaaa haha. Ben benieuwd!

3 likes