Durf te vragen #6

Ik kom hier niet helemaal uit via de NS website. Maar ik heb een Business card en zou graag mijn fiets in de bewaakte fietsenstalling parkeren. Mijn werkgever heeft uitgezet dat ik ‘op rekening’ daar gebruik van kan maken. Kan ik wel gewoon met mijn fiets daar naar binnen rijden, inchecken met mijn bussiness card, en einde van de dag weer gewoon uitchecken? (en hoef dan dus niets te betalen)
Of moet je je ergens toch nog registreren/aanzetten?

Ok ik heb iets vreemds meegemaakt. Ik had via een lokale facebook groep contact met een nieuwe potentiële schoonmaakster. Ze had een profielfoto en sprak goed Engels. Ik kwam er na wat heen en weer gechat wel achter dat ze niet heel dichtbij woont, ze moet dus best een stukje met het OV reizen, maar dat was voor haar geen probleem, zei ze. Ze zou vanochtend komen kennis maken en proefschoonmaken.

Ze kwam ook, was op tijd, leek op haar foto en heeft best prima het huis schoongemaakt. Ik moest zelf weg net voor zij zou gaan en heb haar cash betaald, gezegd dat ze de deur achter zich dicht kon doen en dat, als ze wil, ze elke 2 weken kan komen (dat wilde ze zei ze) en gevraagd of ze haar 06 nr wilde sturen zodat we zouden kunnen sms’en of appen ipv messenger. 20 min nadat ik wegwas stuurde ze via messenger nog dat ze ook was vertrokken en veel dank.

Ik wilde haar net een bericht terug sturen maar nu is haar profiel weg? Ik kan geen bericht terugsturen en geen berichten van haar op Facebook vinden. Of misschien heeft ze me geblokt? . Heel vreemd. Ik heb ook geen andere gegevens van haar… Mijn moeder is inmiddels in mijn huis (past op) en zegt dat er verder ook niks ligt aan briefje ofzo. Het lijkt ook niet of er iets weg is oid. Qua verdere achtergrond info weet ik alleen dat ze Au Pair is en op haar vrije dagen wilde bijklussen…

Ik heb er nu toch een heel gek gevoel bij.
Ben ik opgelicht? Of wilde ze gewoon geen contact meer? Kan ik nog iets doen?

Heel vreemd. Vind je haar profiel wel terug via een vriend zijn profiel?

1 like

Heb ik nog niet gecheckt, maar ga ik doen!

1 like

Hmm, ze is er weer dus never mind I guess

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Vraag over Linkedin:

Wat betekent bij je profielbezoekers “interessante weergave” ?

3 likes

haha klinkt wel spannend!

3 likes

Het geluid van Q music is geraden zag ik. Er waren hier toch ook mensen die het dachten te weten? Ben benieuwd of zij dit ook hadden! Kan helaas niet taggen want geen idee meer wanneer dit is besproken

4 likes

als iemand 10 generaties geleden een italiaanse voorouder had, hoeveel procent ‘ben’ je dan italiaans?
asking for a friend, die niet lady gaga is

2 likes

Ik denk dat dit gewoon kan want dit deed ik ook met mijn gewone ov-chipkaart.

@Gelatelli Oke Italiaanse roots, ze spreekt het niet maar toch erover opscheppen. Ik snap dit niet.

2 likes

Ik zou zeggen 0,098%? Dat krijg je als je 100 tien keer door twee deelt (dus als 1 ouder Italiaans is is het kind 50% Italiaans, als dat kind een kind krijgt is het 25% Italiaans en dat dan tien keer)

4 likes

Bij 0:52 gaat ze ook voor de I’m fully Italian hahaha

@Dazed bedankt! ik kwam er echt niet uit

2 likes

Haar opa is wel echt Italiaans toch? Dan gaat fully italian niet op maar zoveel generaties is het nou ook weer niet

Denk iemand in jouw werkveld of aansluit op jouw profiel oid.

1 like

Zeg vraagje. Heb jij wel eens een personeelsfeest gehad waar je echt nog heel positief op terug kijkt? Ik ben op zoek naar ideeën hahaha. Wij moeten wat organiseren wat in principe de hele dag mag duren. Dit jaar zijn we met een busje naaar Amsterdam gegaan, daar rondgefietst met een tourguide, ergens gelunched, toen vrij middag programma, op een rondvaartboot geweest en eerst gedineerd. Jaar daarvoor hebben we zo’n e-chopper tour gedaan in de buurt en erna gedineerd. Maar heb echt geen idee wat we nu moeten doen :joy: het team bestaat uit leeftijden tussen de 22-58 maaar de jongeren zijn wel in de meerderheid. Is trouwens voor volgend jaar mei dus als 't goed is is 't weer dan wel redelijk

2 likes

Is er een orthopedagoog of psycholoog die ervaring heeft met het schrijven van een diagnostiek casus die ik wat mag vragen?

1 like

Maakt regio uit?

1 like

Niet perse, ons kantoor zit in 't oosten en zijn vorig jaar dus naar Amsterdam geweest

2 likes

Wij hebben laats VR gelasergamed en ik was eerst sceptisch, maar dat was echt fantastisch!

1 like