Durf te vragen #6

Ik heb dat bij de Bruna gekocht.

2 likes

Hema, Bruna, Primera

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #3

Massage boeken.

2 likes

Ik probeer via de discours app op het forum te komen, maar ik snap niet hoe dat werkt. Ik moet een mailadres van het forum hebben of een uitnodiging? Wie kan/wil mij helpen? :thinking:

2 likes

Je kan denk ik beter in het Vragen aan de mods en admins topic vragen. Via de zoekfunctie kom je ook al bij wat mensen die tips geven. O.a. hier: Wat je even kwijt wilt #5 - #359 door anon25548216

1 like

Ik had de zoekfunctie al geprobeerd. Elke link die ik invoer krijg ik dat het verlopen of ongeldig is.

1 like

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Is er iemand hier die werkt in de ads/reclamewereld? Dan doel ik echt op ads/ reclames in tijdschriften bijvoorbeeld, van grote merken die een product aanprijzen.

Wil graag wat vragen stellen!

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Rotterdammerts unite

Geen idee waar ik dit moet vragen maar ik krijg geld van de gemeente maar ik ben laatst overgestapt naar een nieuwe bank. Gebruikt de gemeente het rekeningnummer wat ook bekend is bij de belastingdienst?

1 like

Zou het aan de gemeente vragen

7 likes

Dan moet je toch ff inloggen bij de gemeente en kijken welk rekeningnummer daar staat. Of bellen.

1 like

Nee als ik inlog dan kan ik niet zien welk rekeningnummer van mij bekend is

1 like

Ja ff bellen dan want ik zie niet hoe wij dat zeker zouden moeten weten

3 likes

Bedankt voor je vriendelijke antwoord

Nee niet als je ze niet hetzelfde nummer hebt gegeven

1 like

Toch best gek eigenlijk ik moet als ik een afspraak wil maken om grofvuil op te laten halen zelfs inloggen met DigiD maar ik heb nu al 4 mensen van de gemeente moeten bellen om mijn rekeningnummer te wijzigen en niemand die weet hoe dat moet.

1 like

Heb je nog oude post liggen vd gemeente? Meestal heb je op de brief van de aanslag extra toelichting over wijzigen van de gegevens…

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Frieslandtopic