Ah oké. Ik denk dat het daarom een hartje is en geen duimpje bijvoorbeeld. Zodat het zowel een like kan zijn als een hart onder de riem
Ik had vanmorgen per ongeluk droogshampoo door heel mn haar gesprayd ipv haarspray. Dus echt in de lengtes van mijn haar. Dacht eerst kaakkk (want donker haar en net vanochtend gewassen) maar je zag t gelukkig niet en nu zit mn haar heel chill. Precies messy genoeg. I like.
Ik zou je een berekening kunnen geven met hoe je uit kan vissen hoeveel erin kan. Maar volgens mij werkt dat bij jou net zo goed als bij mij. Wat hier helpt is een lineaal pakken en dan kijken of je thuis een kommetje hebt van dezelfde afmeting. Als je die er naast houd dan kan je vaak beter inschatten hoeveel erin kan
Ik heb een super leuke trui gepast, maar de kleur (geel) maakte me nog bleker dan dat ik al ben. Zo jammer
Ik ging vandaag gezond doen. Niet gelukt. Dus datln ga ik dadelijk ook nog maar eveb een ijsje eten he.
We zien het maar als nog even genieten van de vakantie
Het goede nieuws is: je bent er bijna!
Als je een site toevoegt kun je als site-adres gewoon https://www.forumfeminarum.nl
opgeven, samen met je loginnaam en wachtwoord. En dat is het!
Dat hadden wij eergister. Heb echt 8 vliegen vermoord in een halfuur tijd
Het dakzeil op het dakterras heeft op een stuk losgelaten
Vader komt morgen voor calamiteitendienst want als het zou regenen is dat superkut. Daarna maar z.s.m. de dakdekker laten komen, ZO KUT DIT
@anon25548216 en @Santeria het is gelukt, dankjulliewel ben dit dus echt al de hele dag, inclusief de app downloaden op een wonky treinverbinding aan het proberen. Nou voelt het echt alsof ik iets bereikt heb. Zou ik trouwens ook toegevoegd mogen worden aan het ledencafe? Het forum voelt toch een beetje half zo.
Bugles. Doen. Ook lekker met smeerkaas
Ja anders krijg je misschien spijt als de winkel dicht is.
Bah ben heel misselijk.
“Het is gebeurd”
Ik wilde dus een foto posten van mijn 2 stukken taart. Is mijn foto te groot voor in het topic. Het was tompoucevlaai en kersen skivlaai. Het smaakte goed
Verder heb ik een leuke dag. Mijn baby niet, die wil niet slapen.
Ik vind het altijd zonde als ik de hele dag niks heb gedaan, maar hebbgewoon nergens zin in
Gefeliciteerd!!
Dankjewel, ik ben nog een beetje aan het rondhampelen met de layout en ondertussen aan het wennen aan mijn nieuwe bril. Het schiet allemaal niet zo op
mijn dokter heeft in z’n wachtkamer een muurschildering met een landschap van Toscane, vind die posters van jou veel aangenamer om naar te kijken
Vrienden uitnodigen voor een avondje thuis chillen en de wijn delen?
Hahaha waar vind je zo een lijstje?
Jaaa zeker, van de AH. Mijn tompouce die ik krijg voor mijn verjaardag van de Hema moet ik nog ophalen