Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic
Naar mijn idee wel vrij regelmatig!
Rare vraag maar is er ergens een topic als je met levensvragen zit? Ik zit nu 2 maand in het werkleven en lig helemaal in de knoop met mezelf en wat ik nu eigenlijk wil met mijn leven. Het enige wat ik nu zeker ben is dat ik niet gelukkig word van de manier waarop ik nu leef, maar ik weet eigenlijk ook niet wat me dan wel zou gelukkig maken. Ik weet niet goed blijf met mezelf.
He nee wat vervelend, naar om te horen
Misschien het niet-zo-lekker-in-je-vel? Of gewoon het werktopic?
Ik denk dat je de thalamus bedoelt als ik de vraag zo lees. Het ligt aan de grootte van de laesie in hoeverre omliggende gebieden ook beschadigd zijn. Het is alleen niet zo dat je een strakke lijn kan tekenen qua beschadiging en dan kan zeggen wat er wel en niet fundtioneert, want veel functies liggen in een netwerk in het brein en niet specifiek op 1 plek. Een CT/MRI vertelt alleen informatie over de plek en grootte van de leasie, maar zegt nog niets over de gevolgen in gedrag van iemand. Er zijn veel factoren van invloed die bepalen in welke mate een bloeding of infarct voor problemen zorgt (hoe lang is er gebloed voordat er een interventie kwam bijv.) Om de gevolgen goed te duiden heb je vaak een neuropsycholoog nodig (dat ben ik zelf). Je mag me een pb sturen als je meer vragen hebt.
Weet iemand hoeveel het schep snoep tegenwoordig bij de Kruidvat kost?
@Saray hij heeft dan een snelle rijs gekregen ipv een korte rijs. Denk dat je het anders zou weg gooien? Ik zou het dan gewoon sowieso proberen en dan zie je wel wat eruit komt
Volgens mij 95 cent per 100 gram
Haha ja je hebt gelijk. Ik waag t er gewoon op.
Weet iemand hoe dit zit:
Stel je hebt een dalurenabonnement en maakt een treinreis met een overstap. Binnen die overstap beginnen de daluren. Kan je dan tijdens die overstap snel uitchecken en inchecken om het tweede deel van de reis de dalurenkorting te hebben?
Ik heb het geprobeerd op te zoeken maar kom er niet uit
Nee, het tarief van de inchecktijd bepaalt de prijs van de reis Tussentijds uitchecken werkt alleen als je langer dan 35 minuten uitgecheckt bent. Het staat ook hier: Veelgestelde vragen ‘van Rit naar Reis’ | Reisinformatie | NS
Ik was net bij de AH om m’n lege sodastream cilinder in te ruilen, en toen werd me verteld dat ze geen blauwe (die ik nodig heb) meer verkocht worden, dat deze eruit gaan en dat ze alleen nog roze verkopen. Ik kan op de site van hen nergens iets vinden, weet iemand hier er toevallig iets over? Zou wel echt heel stom zijn want dan zit ik met een sodastream apparaat wat ik niet meer kan gebruiken
@Neon als de korting veel scheelt zou ik een los/online kaartje kopen voor het eerste deel van de reis en dan daarna inchecken voor het tweede deel
Ik stond net bij een vriendin op t erf geparkeerd en toen reed haar vader met zijn auto achteruit tegen mijn auto aan, waardoor er nu een barst in m’n bumper zit. We gaan morgen verzekeringsformulieren invullen want ze hadden nu haast.
Maar nu zegt mijn vader dat, omdat het niet op de openbare weg gebeurd is, ik mogelijk zelf ook de helft moet betalen? Iemand dat wel eens meegemaakt? Op internet kan ik alleen vinden dat wanneer een ander schade veroorzaakt aan jouw auto dat door de WA verzekering van de ander (dus haar vader) wordt vergoed, nergens dat ik zelf ook wat zou moeten betalen? Hoop dat mijn vader het fout heeft
De blauwe en de roze blijven als het goed is beiden bestaan. Als jij een toestel hebt met de blauwe kan je de roze niet gebruiken, zou inderdaad heel idioot zijn.
Kan wel zijn dat je AH zelf beslist die niet meer te verkopen, Sodastream zelf blijft dit iig zover ik weet als verdeler wel verkopen. Misschien kan je kijken voor een andere winkel in de buurt die sodastream verdeeld?
Wat een goed idee! Dank je wel
@Aardbeitje dank je, jammer dat het niet kan. Ik had gegoogled en op de site gekeken maar ik kon het antwoord niet vinden, maar het stond er dus gewoon
Bij mijn vriend in huis was het vanmorgen 12 graden in de woonkamer. Het is een sociale huurwoning, 1950, geen isolatie, alleen dubbel glas beneden. Woningbouw gaat volgend jaar renoveren. Hij betaalt zich nu al blauw aan gas. En de kachel staat dus niet aan. Kan hij bij de woningbouw compensatie vragen oid? Het is toch niet meer van deze tijd dat een huis zo tochtig en koud is?