Durf te vragen #6

Is er iemand die geabboneerd is op de Mojo nieuwsbrief en een presale link krijgt van Kevin Hart? Was net te laat voor aanmelden en de presale behint morgenochtend :slightly_frowning_face:

Ben voorzien! Tnx

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Heeft iemand wel eens iets kleins bij Printerette geprint (zelfservice) en weet hoeveel het kost? Het gaat echt maar om een paar velletjes en online hebben ze geen prijzen staan behalve als je een printopdracht via de website bestelt. Dat is vanaf een euro of 5 en dat vind ik wel heel veel geld voor 2 pagina’s.

1 like

Ben je toevallig lid van de bieb? In mijn bibliotheek kan je gratis printen, weet niet zeker of dat alleen voor leden is (denk het haast wel).

2 likes

Nee helaas niet, ben ook nog nooit hier in de bieb geweest dus ik zou dan zelfs eerder 5 euro betalen voor 2 printjes omdat dat sociaal minder awkward is haha.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ja ik, is wel lang geleden dus geen idee meer wat het precies koste maar zeer zeker geen 5 euro voor 2 velletjes! Gewoon vrij normale kopieerapparaatprijzen volgens mij

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

@oliverqueen In mijn bieb voor zowel leden als niet-leden 5 cent per (zwart-wit) velletje. En vind de bieb juist bij uitstek een plek waar men zich niet snel awkward over iets hoeft te voelen. Al lijkt het me erg sterk dat zo’n printshop 5euro voor 2 velletjes hanteert hoor.

5 likes

Ik ben ook geen lid en kom er normaal nooit maar bij ons kan je dan een soort van printkaartje kopen voor idd bijv 2 printjes en dan op de computer inloggen en uitprinten. Heb al vaker gedaan ookal ben ik geen lid. Is veel goedkoper en makkelijk. Bij ons hoef je in ieder geval niet naar een balie ofzo daar staat gewoon zo’n soort pinautomaat waar je een bon met een code krijgt.

2 likes

Ik denk dat je gelijk hebt maar voor mezelf vind ik het ongemakkelijk om naar een bieb te gaan waar ik nog nooit geweest ben, niet zeker wetende of ik er kan printen en hoe het allemaal werkt. :sweat_smile:

Update over de Printerette: het was daar ook awkward want ik moest me blijkbaar eerst melden zodat die man een computer kon ontgrendelen en ik liep al rond meerdere pc’s op het toetsenbord te tikken. :joy: Toen dacht ik dat hij de pc ontgrendelde waar ik op dat moment bij stond maar het moest de eerst volgende vrije pc zijn. “Je moet daar zijn” “Oh oke :upside_down_face:”. Maar goed, het kostte me nog geen euro voor 2 velletjes in minder dan 1 minuut. Dus dat maakt mijn leven een stuk makkelijker als ik weer eens hoge print-nood heb en het vergeten ben op mijn werk. :laughing:

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Restaurant tip topic

Zijn deze sites betrouwbaar?

• deonlinedrogist.nl
  • drogist.nl

Ik ben Belg dus ben er niet mee bekend.

Ik bestel bij beide websites af en toe wat en nooit problemen gehad. Meestal de volgende dag al in huis!

1 like

Ik heb al jaren goede ervaringen met De Online Drogist!

2 likes

Ik heb bij drogist gewerkt en dat is echt een enorme onderneming dus ja ik durf wel te zeggen dat dat veilig is :joy:

3 likes

Ik heb veel ervaring met de Online Drogist, ik bestel er al jaren minimaal 4 keer per jaar. Altijd alles goed gegaan en een snelle levering.

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Ja

1 like

Waar koop ik oranje meuk zoals vlaggetjes-schmink? Bij de ah kruidvat en zeeman was niks

1 like