Ja ik heb de site al doorzocht maar wil graag de persoonlijke ervaringen.
Ik heb goede ervaringen met de ring. Je krijgt er een app bij en je kan daar zien wie er aan de deur zijn geweest. De camera filmt niet de hele dag maar slaat aan bij beweging en geluid. Je kan ook opnemen via telefoon en zeggen dat je er niet bent en dat ze het pakketje ergens anders kunnen leggen bijv.
Ik ben ook erg blij met mijn Ring!
Een beetje omslachtig misschien, maar kun je niet de audio met je geluidsrecorder opnemen en het dan onder je filmbestand plakken/editten?
Eufy is zonder abonnement en werkt perfect!
Ik ben echt een kluns met Teams.
Stel 2 mensen sluiten digitaal aan bij een vergadering en 1 van hen wil een PowerPointpresentatie houden voor de fysiek aanwezigen. Hoe zou jij dat aanpakken?
De fysiek aanwezigen moeten én de presentatie én de presentator én de andere digitale deelnemer zien en het presenteren moet een beetje praktisch zijn voor de presentator.
Ik haat dit.
Presentator deelt scherm met presentatie in de meeting is wat in mij opkomt. Dan ziet iedereen die in de meeting zit de presentatie. Weet alleen niet of je in teams bij het delen van een scherm de videobeelden van de aanwezigen nog ziet.
Als je in de vergaderzaal een groot scherm hebt kan je Teams daarop zetten en de presenterende persoon zijn scherm laten delen toch? En dan zie je de video’s daar gewoon naast of boven. Eventueel kan je ook nog de video van de presentator highlighten dan wordt ie wat groter.
Dit dus niet volgens mij!
Of ben ik nu helemaal abuis? Aangezien @Zeester het ook zegt.
Sorry ik haat dit zo erg dat ik helemaal geen zin heb om uit te vogelen hoe en met wie ik dit van tevoren kan testen.
Je hebt volgens mij ook een modus waar je idd alleen het scherm ziet, volgens mij heet dat “focus” oid maar daar staat ie normaal niet op iig bij mij.
Maar op je laptop zou het toch ook gewoon werken? Als je thuis bent en iedereen is online? Dan zie je ook een gedeeld scherm en de video’s. En dit is niet anders alleen sluit je je laptop aan op een groot scherm in de vergaderzaal.
Ik doe het dus nooit en dacht dat het óf gehele schermdeling was óf hoofden. Maar dat is dus mogelijk.
Dan zit ik er alleen nog mee dat je middels schermdeling niet de echte presentatie krijgt maar dan zie je hetzelfde als de presentator, dus het doorklikken van de PP en ook alvast de volgende pagina’s zeg maar, snap je wat ik bedoel? Niet heel professioneel. Dat moet ook anders kunnen denk ik maar geen idee hoe.
Edit: onee je kan voor jezelf natuurlijk ook de presentatie gewoon starten als presentatie.
Maar toch klinkt dit te mooi om waar te zijn. Ik heb hier al heel veel geklungel mee gezien maar het was nooit mijn probleem. As maandag wel. Zenuwen
Ja idd dat laatste! Komt vast goed en anders is er vast wel iemand die je kan helpen. Je kan misschien ook iemand vragen 5 min van tevoren met jou alles klaar te zetten?
Ene helft van het scherm presentatie, andere helft teams. En dan via teams alleen hrt window van de presentatie delen en niet het gehele scherm.
Ik snap 'm niet ik voel me heel dom nu
Wie kan mij helpen? Ik werk plots met Word 365 en aangezien ik altijd met de Google omgeving werk vind ik het soms lastig.
In Word 365 zie ik geen tussenruimtes tussen dr blz’s in, alleen als hij in leesweergave staat en niet in bewerkingsmodus. Bij het editten vindt ik zwaar ruk. Hoe krijg ik wel de ouderwetse modus terug dat ik gewoon tussenruimtes zie ipv lelijke pagina-eindes?
Ik neem aan op basis van je bericht dat je werkt via een browser. Je kan hetzelfde document ook openen in word app waarbij je dit wel hebt en kan editen (en dan wordt het nog steeds automatisch online opgeslagen ed)
Ik heb sinds een week ofzo dat als ik vanuit mn galerie een foto via whatsapp met iemamd wil delen, deze automatisch in mijn status komt. Dat wil ik helemaal niet, iemand idee hoe ik dit uitzet?
Ik wil een chromecast kopen, maar ik ben echt een noob op dat vlak. Ik heb geen idee welke ik moet kopen of waar überhaupt de verschillen in zitten.
Ik wil hem gebruiken om dingen van mijn macbook air (van 3 jaar oud) te streamen naar mijn tv (Samsung van 7 jaar oud).
Welke moet ik kopen of waar moet ik op letten?
Er zijn er maar weinig op de markt, dus simpel te vergelijken toch. Verschil zit vooral in max beeldresolutie en wel/geen mini afstandsbediening en google tv erbij.
Heb je die afstandsbediening nodig of kan dat ook met je gewone afstandsbediening?
En ik voel me dom om het te vragen, maar het is me niet duidelijk: is Google TV een soort verzamelplaats voor alle streamingplatformen (Netflix, Disney+…)? Hoe werkt dat dan? Concreet: ik heb een abonnement voor Streamz (Belgisch streamingplatform) maar enkel voor laptop, dus ik wil dat streamen naar mijn tv. Kan ik dan met de afstandsbediening gewoon Streamz aanklikken op mijn tv of is het niet zo eenvoudig?