2 truths 1 lie is mijn fav bij dat soort dingen!!
Dan heb je het gekregen van een partner, dus niet van Zalando zelf. Langeafstand is niet per se partnerartikel.
Als het goed is kun je in je account bij Zalando zien wie het product geleverd heeft, bij bestellingen en retouren.
Ja klopt. Anders staat er bijvoorbeeld geleverd door “Next”.
Hoe noem je het als iemand je huis “overneemt/in neemt/ barricadeert” door steeds iets kleins achter te laten?
Als ik Google kom ik alleen maar uit op mensen die huizen kopen/ huren en ik wil dit gewoon als grapje naar een vriendin sturen maar kom niet op het juiste woord.
Thanks @Sjern @Wonderland @instantramen voor jullie reactie! Misschien ga ik inderdaad voor online
Heb je hem misschien zelf al binnen?
Ben benieuwd namelijk
Ik heb hem niet besteld, vind het toch een te groot risico dat het niets is.
Confiqueren?
Daar kwam ik ook op uit ja, denk ook dat ik dat bedoelde. Maar gaat vooral over onroerend goed toch bedankt!
Je kan je messen langs brengen bij een kookwinkel, of is dat niet wat je bedoelt?
Inpalmen?
Een rolodex?
Een rolodex! Weet niet of het nog bestaat tho…
De Hema verkoopt het in bakjes vorm!
Ik ken dit alleen van de begintune van de podcast van de Mediameiden
Ik hoop dat deze vraag hier mag:
Ik heb eem andere auto licht aangetikt. Ik zag zelf geen schade, maar heb wel een briefje achtergelaten voor de zekerheid. Nu ben ik door de stress het kenteken vergeten te noteren en heb geen foto’s gemaakt…
Kan deze persoon in de toekomst nu mijn 06 nummer gebruiken om een andere schade op te claimen?
Nee dat kan niet zomaar, sowieso moet er dan een schadeformulier zijn ingevuld. En daarop moet bijvoorbeeld ook jouw verzekeringsinformatie staan.