Durf te vragen #6

En @Eileen dan heb ik het precies verkeerd onthouden. Thanks voor de opheldering en aanvulling!

Ik probeer voor het eerst tickets te verkopen op ticketswap, maar krijg steeds de melding dat m’n tickets ongeldig zijn. Ik heb ze gewonnen via een betrouwbare weg dus ik ben heel zeker dat het legit tickets zijn.
Weet iemand toevallig hoe dat kan? Kunnen ze die wedstrijd tickets uitsluiten voor doorverkoop omdat ze gratis waren oid?

Ja dit staat op TicketSwap:

“Gratis tickets: Het is de Verkoper niet toegestaan een ticket te verkopen dat kosteloos is verkregen. Dit omvat, maar is niet beperkt tot tickets die zijn gewonnen bij een wedstrijd, tickets voor gasten, enz.”

Gevonden via google trouwens. Platformovereenkomst van TicketSwap

5 likes

Oh wat dom dat ik niet gewoon gegoogled heb :woman_facepalming:

Stom, deed tbh alleen maar mee met die wedstrijd omdat ik de tickets wou verkopen. Hopelijk kan ik er iemand in m’n omgeving gelukkig mee maken dan

3 likes

Dit vind ik wel karma eigenlijk dan

130 likes

Lol kan wel naar Gierige acties #2

Echt ultimate skeer

21 likes

Het is wel iets genuanceerder dan dat. Je kon aanvinken in welke dagen je geïnteresseerd was, en ik heb ze allemaal aangevinkt zonder te kijken welke artiest wanneer speelde. Met het idee dat ik de tickets kon verkopen als het een dag was die me niet zo boeide. En ik heb dus tickets gewonnen voor een dag die me totaal niet boeit

Gierig is dat toch niet, hebberig misschien ja

Vind ik wel neigen naar gierig, iets gratis proberen te krijgen om t vervolgens voor geld te verkopen. Kon een ander blij mee zijn gratissssss

14 likes

Geef het dan gewoon gratis door aan iemand die wel kan…

4 likes

come on eileen

27 likes

Hoeveel toeslag betalen restaurants aan Thuisbezorgd? Is dat een behoorlijk bedrag?

Ik krijg namelijk vaak als ik via hun bestel een folder met dat ik direct via het restaurant kan bestellen met korting.

2 likes

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het rond de 13% was.

2 likes

14%, Uber Eats zelfs 30%

2 likes

Het is recent zelfs verhoogd naar 14%. Restaurants houden bijna niks meer over aan een bestelling via thuisbezorgd. Daarom promoten ze het nu zo erg om direct via het restaurant te bestellen. Soms is het daar ook goedkoper.

4 likes

Ik heb er gewerkt, je kan me een pm sturen als het nog nodig is.

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Oh goeie, thanks!!

2 likes

Niet echt. Het was in de winkel, stoelen. Maar we moesten zelf een kleur van de standaard kleur keuzes kiezen bij de bestelling. Dus niet helemaal op maat en ook niet digitaal lijkt me.

3 likes

Dan is het sowieso een aankoop in de winkel en geen koop of afstand, dat het later geleverd wordt is daarbij niet relevant. Je zal dus aangewezen zijn op het retourbeleid van de winkel in kwestie…

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF