Die kwam inderdaad voorbij in mijn resultaten. Was alleen bang dat het net zoals de producten van Emma weer gehyped was.
Misschien die bamboe van de tuinen? Ik vind ze heel fijn maar het memory foam is wel echt memory. Ze veren niet zo makkelijk weer terug
Tot nu toe lees ik dat memory foam de beste optie is, ook in de artikelen op internet. Ik ga me er eens verder in verdiepen. Wordt nu elke ochtend met pijn wakker en dat is niet de bedoeling.
Je kunt vaak ook via de fysio een kussen op maat laten maken, misschien is dat een idee?
Ik had vergelijkbare klachten als jij en heb de klubsporre van de Ikea sinds een week. En sindsdien geen klachten meer in nek en schouders. Blijf door het kussen ook meer op m’n rug liggen en dat is ook beter voor nek en schouders (ik ben echt een fervent zijslaper normaliter haha).
Wie kan mij snel helpen aan die ene foto van Martijn Krabbé met die slaapvouwen in z’n gezicht?
Haha heb ‘m al
Ik heb zonzelfde kussen van Jysk! Scheelde veel in de prijs en precies hetzelfde concept.
Ik vind deze ook echt top! Ik heb hem gekocht toen ik echt een kussen nodig had en ook geen idee welke, deze was toen in de aanbieding dus ik dacht waarom niet. Maar als ik een nieuwe nodig heb koop ik hem weer! Die van lucovitaal is het.
Heb voor nu een cloudpillo besteld. Kijken of dat wat is en anders kijk ik voor die van de Ikea. Thanks voor de tips!
Ik heb dit een keer geprobeerd, maar kan niet zeggen dat ik echt verschil merkte. Dus was eenmalig.
Ja dat was inderdaad mijn vraag en ik heb precies dezelfde problemen als jij met slapen.
Ik heb zelf nav de tips hier gegoogled en op de website van Silvana kun je zien bij welke beddenwinkels je kunt proefliggen, dus ik neem aan een kussen mee naar huis mag nemen voor een paar dagen. En ik denk dat die winkels je ook kussens van andere merken laten proefliggen dus ik ga binnenkort bij één van die winkels langs!
Hallo help. Mijn lamp flikkert. Het is een dimbare lamp maar heb geen dimmer maar dat zou niet het probleem moeten zijn toch. De draden zijn correct aangesloten. Hoe kan ik dit stoppen?
Nevermind: Het probleem heeft zichzelf opeens opgelost
Ooo ik vind dat altijd zulke leuke dagen, leuk-chaotisch zeg maar
Ik vind meer de maandag na oud&nieuw ofzo bij dit plaatje passen
Is er iemand allergisch aan katten die toch een kat heeft? Is het met elke dag een pilletje gewoon opgelost? Of beter abort mission en geen kat nemen?
Edit: ik ben mild allergisch, als ik bij vrienden met kat ben en een antihistamine pil neem, trekt het jeukerige gevoel van mn ogen en verstopte neus snel weg
Ik ben echt allergisch voor katten, maar ik red het al niet met een allergietabletje als ik ergens ben en ze doen de kat al voor mij naar buiten of in een andere ruimte, echt niet te doen, blijf snotteren en niezen en krijg direct jeukende, rode traanogen. Soms kom ik ergens binnen en merk ik binnen paar minuten dat er ergens een kat móet zijn! Dus advies: abort mission.
Mijn stiefvader is allergisch voor katten en toen kwam ik weer thuis wonen met twee langharen die graag op zijn kussen sliepen gedurende de tijd kon hij wel steeds beter tegen ze! Geloof niet dat hij pilletjes gebruikte maar het gewenning was? maar nu ik niet meer thuis woon is heeft hij wel last van ze als hij op bezoek komt.
Ik had bij een vriendin met katten haast altijd last van m’n ogen en luchtwegen (dat laatste maar een beetje). Bij m’n ouders haast nooit. Nu heb ik zelf een kat en eigenlijk nergens last van en nooit gehad. Maar was wel een beetje een wilde gok, niet heel goed doordacht. Als ik bij die ene vriendin kom heb ik nog jeukogen
ik! bij mij bouwde de allergie zich op nadat ik een kat in huis had genomen, had er na een half jaar pas last van
toen ben ik mijn hooikoortsmedicijnen het hele jaar door gaan slikken en dat gaat nu al zo’n 11 jaar over het algemeen prima
moet wel vaak niezen als ie te dichtbij komt maar dat neem ik voor lief
Bij mij veranderen de klachten wel iets als ik langdurig blootgesteld wordt, niet constant heftige niesaanvallen maar meer continu een loopneus en vooral constant moe zijn en niet lekker voelen. Dat merk je na een tijdje minder maar het is er wel. Maar bij mij werken medicijnen maar tot op zekere hoogte, klachten verdwijnen er niet door.
Ik zou het afraden. Je weet niet zeker hoe het uitpakt en wat doe je dan als het dan mis gaat?
Ik mis het zelf erg om huisdieren te hebben maar het is gewoon niet verstandig.