Ik heb hetzelfde en er zijn meer klachten over! Dus kan wel degelijk, helaas.
yup ik dacht eerst dat het aan mijn nieuwe telefoon lag maar moet dus soms handmatig het netwerk weer selecteren (op mijn laptop ook).
Ik heb corona en officieel hoef je dan niet meer x aantal dagen in quarantaine maar ik weet niet zo goed wat dan sociaal geaccepteerd is. Maandagochtend begonnen de symptomen en testte ik ook positief. Nu ben ik sowieso te ziek om iets te doen, maar stel ik voel me donderdag of vrijdag weer goed is het dan acceptabel om naar sociale dingen te gaan? Heb die avonden dingen die ik niet graag zou missen maar vraag me af of aanwezigen dat dan vervelend vinden. Wat zouden jullie doen?
Zou het vragen aan de aanwezigen.
Ik ben iemand die gevoelig is voor infectie en als ik ziek wordt ben ik langer en heftiger ziek dan gezonde mensen. Ik zou het heel vervelend vinden als ik jou niet kan ontlopen. Tegelijkertijd weet ik ook dat genoeg mensen er schijt aan hebben en wil ik ook niet sociaal geïsoleerd raken, dus ik ga wel naar theater enzo, maar zou een popconcert en dan staplaatsen te eng vinden. Hangt dus wel een beetje af van de activiteit.
Was laatst op een verjaardag waar iemand vrolijk binnenkwam en meldde dat ze corona had. “Maar dat vind niemand erg meer toch?”
Terwijl de jarige haar beide ouders het afgelopen jaar zijn geopereerd aan hun hart en die waren er ook… De betreffende persoon was huisarts.
Iemand hier die american football snapt? Ik probeer t te snappen en weet nu wel hoe 't qua puntentelling enzo zit (denk ik), maar nu zie ik iets over deze wedstrijd die in 26-34 is geëindigd, maar t enige waar ze het achteraf over hebben is de 6-1. Wat betekent die 6-1?
Is dat niet de hoeveelheid gewonnen/verloren? Dus dat de Vikings 6 wedstrijden gewonnen hebben en 1 verloren dit seizoen en die andere 3 gewonnen 5 verloren?
Dit dacht ik eerst ook, maar als je op een andere wedstrijd van de Vikings klikt staat er 1-3, dus dat lijkt dan niet te kloppen. Heb helemaal niks met die sport, maar ben wel benieuwd nu!
Edit: denk toch dat dat het wel is! Die score begint ergens weer opnieuw ofzo.
Ja misschien dat t idd wel klopt, en dat ze dan ook een gelijkgespeeld hebben ofzo. Want deze wedstrijd was week 8.
Dit zijn de wins en losses inderdaad
Trouwens, nee geen gelijkspel maar ze hadden een rustweek
Ahhh dat bestaat dus ook nog
Haha ja. Als er een gelijkspel is geweest, komt dat getal er nog achter. Bijv 3-1-1 (maar gelijkspel komt bijna nooit voor)
Want bij gelijkspel mag degene met de beste statistieken ook nog een field goal proberen te maken ofzo toch?? Dacht zoiets van Quaterback gezien te hebben
Vind t allemaal maar lastig, de meeste pagina’s met uitleg gaan er vanuit dat je al wel iets weet, maar ik ben echt een dummie
Nee niet precies! Er komen dan gewoon nog 10 min bij, waarin beide teams nog 1 keer een kans krijgen tenzij er een touchdown wordt gescoord
Ik heb een aanrader! Denk ik. Oranje Furniture Care. Ze werken met service abonnementen maar als ik hun site goed interpreteer kan je ook contact opnemen zonder abonnement.
Wij hebben een abonnement afgesloten bij onze meubels die we bij Eijerkamp kochten,(Eijerkamp werkt met hun samen) dan behandelen ze de nieuwe meubels voordat ze bezorgd worden. Hebben eetkamerstoelen, lounge bank en grote stoel boven om te voeden. Ze zijn denk ik in 4 jaar al een stuk of 20 keer langs geweest, niet alle vlekken gingen er in 1x uit maar dan kwamen ze nog een keer. Zijn niet de snelste, soms duurde het enkele weken, maar wel fijne monteurs. Vlekken zijn er goed uitgegaan, van melk, eten (rode kool, rode pasta saus enzo) tot poep en kots van de katten zijn natuurlijk wel behandelde meubels, maar als bedrijf raad ik ze ook aan.
Welke ovenschalen met deksel heb je? Ik zoek nog fijne ter vervanging van onze huidige, die zijn niet van glas en hebben scheurtjes in de bodem maar wij hebben kleine schalen met deksels nodig in verband met het maken van aparte porties (glutenvrij en normaal) en alles wat ik kan vinden is klein zonder deksel of groot met deksel.
Je vroeg het niet aan mij, maar ik vind die van de Ikea heel fijn! Ze hebben meerdere maten: IKEA 365+ Voorraadpot met deksel, rechthoekig glas/kunststof, 1.0 l - IKEA