Ahhh dat bestaat dus ook nog
Haha ja. Als er een gelijkspel is geweest, komt dat getal er nog achter. Bijv 3-1-1 (maar gelijkspel komt bijna nooit voor)
Want bij gelijkspel mag degene met de beste statistieken ook nog een field goal proberen te maken ofzo toch?? Dacht zoiets van Quaterback gezien te hebben
Vind t allemaal maar lastig, de meeste pagina’s met uitleg gaan er vanuit dat je al wel iets weet, maar ik ben echt een dummie
Nee niet precies! Er komen dan gewoon nog 10 min bij, waarin beide teams nog 1 keer een kans krijgen tenzij er een touchdown wordt gescoord
Ik heb een aanrader! Denk ik. Oranje Furniture Care. Ze werken met service abonnementen maar als ik hun site goed interpreteer kan je ook contact opnemen zonder abonnement.
Wij hebben een abonnement afgesloten bij onze meubels die we bij Eijerkamp kochten,(Eijerkamp werkt met hun samen) dan behandelen ze de nieuwe meubels voordat ze bezorgd worden. Hebben eetkamerstoelen, lounge bank en grote stoel boven om te voeden. Ze zijn denk ik in 4 jaar al een stuk of 20 keer langs geweest, niet alle vlekken gingen er in 1x uit maar dan kwamen ze nog een keer. Zijn niet de snelste, soms duurde het enkele weken, maar wel fijne monteurs. Vlekken zijn er goed uitgegaan, van melk, eten (rode kool, rode pasta saus enzo) tot poep en kots van de katten zijn natuurlijk wel behandelde meubels, maar als bedrijf raad ik ze ook aan.
Welke ovenschalen met deksel heb je? Ik zoek nog fijne ter vervanging van onze huidige, die zijn niet van glas en hebben scheurtjes in de bodem maar wij hebben kleine schalen met deksels nodig in verband met het maken van aparte porties (glutenvrij en normaal) en alles wat ik kan vinden is klein zonder deksel of groot met deksel.
Je vroeg het niet aan mij, maar ik vind die van de Ikea heel fijn! Ze hebben meerdere maten: IKEA 365+ Voorraadpot met deksel, rechthoekig glas/kunststof, 1.0 l - IKEA
Pyrex heeft ook fijne.
Willen jullie je vragen stellen in de desbetreffende topics als die er zijn. En niet alles achteloos hier plaatsen. Dank!
Ik denk de nr90 meest beluisterde artiest wereldwijd
Was ook het eerste waar ik aan dacht maar twijfelde omdat het me zo laag leek haha
Jammer dat je die lijst niet kan zien, ben nu wel benieuwd naar de nr 1. Taylor swift is 2, drake 3, bad bunny 8, harry styles 25
The Weeknd staat op 1
Why
Eurycantha horrida!
Beestjes?! ik vind ze best groot.