Durf te vragen #7

Ja dat was inderdaad bij mij ook het geval. Gisterochtend de huurvoorwaarden nagelezen en daar stond in dat de huurder verplicht is om een mogelijk nieuwe huurder de woonruimte te laten bezichtigen. Toen contact gehad met de verhuurder. Nu heb ik vanmiddag een bezichtiging :smile:

Dank jullie wel nog allemaal voor jullie reacties :heart:

28 likes

Er is geen ‘gezocht’ topic dus ik probeer het even hier: heeft iemand toevallig nog een oude Chromecast liggen die tegen een leuke prijs weg mag? Moet alleen wel een originele van Google zijn!

1 like

Ik heb er toevallig nog 2 liggen, volgens mij wel de 1e generatie. Weet niet of je daar iets aan hebt? Mag je hebben tegen verzendkosten!

2 likes

Jaaa heldin! Maakt me niet uit welke versie het is, de oude is prima. Ik stuur je een PB!

2 likes

Ja graag! Dan kan ik ze dat iig vertellen :blush::blush: en dan liggen de beschilderde kokosnoten niet een jaar weg te schimmelen (haha ik weet niet wat ze gekocht hebben hoor :joy: ik ben nu wel heel benieuwd maar gok op een kleine anticlimax)

1 like

Is er wel!

1 like

Zij gebruikt altijd deze! Is wel heel snel dus misschien niet de goedkoopste.

4 likes

Kan iemand mij misschien helpen met twee Outlook accounts en de meldingen hiervan?
Ik ben overgegaan op dual sim met mijn zakelijke nummer, alleen nu wil ik geen meldingen (en ook geen rode 1 erbij) ontvangen van mijn werk outlook account maar wel van mijn persoonlijke Outlook account. Kan dit?

(Ja ik heb de meldingen per account al uitgezet maar dat stomme rode cijfer gaat niet weg)

1 like

Ik denk dat dat alleen kan als je twee verschillende mail apps gebruikt. Bijvoorbeeld mail van Apple/Android en de Outlook app zelf.

1 like

Op sommige telefoons kan je een werkprofiel aanmaken, dan kan je bepaalde apps en instellingen doen specifiek voor bijv je werkaccount en die ook uitzetten qua meldingen dacht ik. In ieder geval kan je dan wel apps meerdere keren installeren met een verschillend account. Bij mijn telefoon lukte het niet, maar bij m’n vriend wel. Geloof dat dit het is: Wat is een werkprofiel? - Android Enterprise Help

1 like

Ben nu wel benieuwd hoe je bezichtiging was! Geen wietplantage ofzo?:smile:

2 likes

Ik heb meerdere accounts in Outlook en krijg alleen een melding als het m’n prive mail is. Volgens mij heb ik nooit een melding in het app icoontje, zal er eens op letten.

1 like

Kan je die van je werk niet zo instellen dat er alleen mail wordt opgehaald als je dat zelf doet?

Dank jullie wel! Denk dat ik idd maar over moet op twee aparte apps, krijg het niet voor elkaar voor 1 van de 2 accounts… alles wat ik instel is direct voor beide bleuuuuu

Zou je die over is willen verkopen? Ik zoek er 1 die je in de tv kan doen en geen extra stopcontact nodig heeft…

Sorry ze zijn al vergeven.

2 likes

Ik heb ook nog een eerste generatie chromecast liggen, maar die heeft wel voeding nodig, en wordt ook niet meer ondersteund door google, dus hoe goed hij het nog doet weet ik niet.

2 likes

Ik heb een porseleinen bord in 2 stukken laten vallen. Het is onderdeel van een set, dus ik wil hem graag repareren. Heeft iemand tips hoe je dat het handigst kan doen en het liefst dat het ook nog vaatwasser- en magnetronbestendig blijft?

5 likes

Met secondelijm of porseleinlijm. Via google kun je wel vinden welke magnetron- en vaatwasserbestendig zijn, die bestaan inderdaad. (bv van Pattex)

2 likes

Heeft iemand al die nieuwe thin & crispy bodem op van New York pizza en is het wat? Of een van de speciale smaken? Ik moet zo mijn bestelling doorgeven, maar kom er eigenlijk nooit meer en weet nu niet wat lekker is. Ik houd sowieso niet van een dikke bodem.

1 like