Kun je zulke grote emmers verf ook op kleur laten mengen?
Ja! Deze specifieke niet, denk ik, maar dat kan gewoon. Ik bestelde graag bij verfwinkel.nl
Aah shit nee je koopt telkens 30 dagen vooruit (wat ik opzich wel snap), maar dat kan dus wel net slecht uitkomen met je planning
Dit kan ik dus helemaak nergens terugvinden in de voorwaarden, het verschil tussen pauzeren en stoppen heb ik ook nergens in de voorwaarden beschreven zien staan. Ik ga hier na mijn vakantie nog wel een punt van maken denk ik. Voor nu probeer ik het los te laten want ik baal enorm van het geld maar kan er nu niks meer aan veranderen.
Nee is echt supervaag hoor, maar sowieso is de klantenservice van onefit echt om te janken haha. Jaren geleden was het volgens mij gewoon een heel kleine organisatie (en toen kostte het abo ook veel minder) maar ik weet nog dat ik 2 jaar geleden geloof ik iets zocht van informatie en die hele website echt verouderd was, de klantenservice contactpagina doodliep, etc. Ben benieuwd of dat nu beter is
Ik heb net een bij gevonden met een aangetast vleugeltje. Kan die nog herstellen. Google helpt me er niet uit.
Ja hij werd aangevallen door mieren dus heb m sowieso naar n bloemetje verplaatst. Maar @Loxodonta of @anon50301661 zou ik meer voor deze bij kunnen betekenen?
geef m suikerwater of honing en een gipsverbandje
Denk het niet helaas…
Ik voel me echt een digibeet, maar ughhh Spotify is veranderd?? Hoe moet ik nu shufflen of een nummer op repeat zetten?
Huh dit was toch altijd al zo?
Oh dat heb ik ook altijd met mijn daily mix! Volgens mij omdat die al geshuffled is / altijd verandert ofzo? Maar als je je daily mix op shuffle wilt luisteren moet dat bij de afspeellijst. Bij albums of andere lijsten is hij bij mij wel normaal!
Ohhh thanks! Luister nooit daily mixen eigenlijk maar deze leek me wel leuk om te shufflen.
Mijn tandarts noemt altijd cijfers op tijdens de controle. Mijn score vandaag was 1-2-1-1. Weet iemand wat die cijfers betekenen?
volgens mij gaat dit over de ruimte tussen tand en tandvlees, moet zo klein mogelijk zijn.
Bestaat er van Whatsapp Business een desktop variant? Ik vind het van “gewoon” whatsapp, maar echt nergens die business versie