Stel je persoonlijke vraag #44

Hahahaha wat een zeikerd

Ohhh ja toen ik net was gestopt was ik echt niet normaal hitsig gewoon hahaha. Inmiddels wel wat minder, maar damn dat was intens :joy: Ik had echt 0 libido toen ik aan de pil was en dat is ook wel de reden dat ik was gestopt dus mission accomplished? Haha

2 likes

Ik zie ook weleens van die bidet flessen op internet en soms bijna aangeschaft, maar vraag me dan wel af of de straal sterk genoeg is haha

2 likes

Ik merk wel echt dat ik steeds sneller vies ben van dingen. Vooral van anderen, haha. Een tijdje terug veegde iemand kwijl bij haar kind weg met haar hand, die ze daarna aan haar broek afveegde. En toen pakte ze met diezelfde hand een aardbei uit een bak en wilde die aan me geven. Heb vriendelijk bedankt. :no_mouth:

En ik hou zo van aardbeien!! :sob:

Nou ja niet perse zelf gestopt daarom, maar toen ik mijn huisarts belde om een herhaalrecept was hij eigenlijk verbaasd dat ik nog steeds deze pil slikte. Aangezien ik migraine heb met aura’s kon deze pil een herseninfarct veroorzaken ofzo?

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #7

Ik vind in dorpen anders ook wel dat mensen echt smerrig kunnen doen als je niet van daar bent haha

Word ik liever genegeerd.

18 likes

Je past je uiteindelijk best snel aan aan je omgeving. Dus als niemand om je heen hoi zegt op straat of de buschauffeur bedankt, dan kap je daar zelf ook gauw genoeg mee.

Maar ik weet dan weer niet of je echt zo aso wordt dat je helemaal geen hallo meer zegt tegen winkelpersoneel of bediening in een café.

3 likes

Ik kom uit een dorp en kan dit wel beamen. In mijn ervaring zijn mensen vaak ook schijnheilig naar elkaar toe in een dorp, maar als buitenstaander kom je er moeilijk tussen.

8 likes

Same hahha soms kom ik iemand tegen en dan zwaait diegene en dan denk ik wie ben jij. Blijkt later dat diegene in mn straat woont…

Ik denk dat ik de onbeschofte dorpeling ben.

1 like

Maar ze kennen jou wel.

Haha nee, zal ook erg verschillen. Vergeet ook nooit dat de buurvrouw van mijn ouders een x aan ze vroeg of er wat was gebeurd want ik kwam nooit meer langs. Ik was gewoon 1 week met vakantie en de andere week gingen we uit eten ipv dat ik langskwam?

3 likes

Ik had dit juist in de stad, kregen mijn ouders een appje wie die jongen was met wie ik over straat liep. Werd later mijn vriend maar mijn ouders wisten toen nog niets over hem :rage: kutburen

2 likes

wat een bemoeierige figuren, lol, de audacity

3 likes

Ik haatte in een dorp wonen met inderdaad schijnheilige mensen dus ik zal nu voor altijd in een stad wonen en specifiek waar ik weinig mensen ken. Wat een rust.

3 likes

Nouja als ik moet poepen is dat bijna altijd 's ochtends vroeg en daarna ga ik douchen. Dus het komt toevallig dan goed uit.

Gebruik jij vochtig toiletpapier?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

4 likes

Niet bij elk wc-bezoek maar met PDS en de daarbij behorende problemen vind ik het vaak prettiger dan gewoon toiletpapier.

3 likes

Never forget dat ik een ex (jaren geleden) moest leren dat je je kont moet wassen onder de douche ipv enkel wat water tussen je billen laten lopen :nauseated_face:

4 likes

Vanaf 18.00 tot 21.30 hoorde je keiharde tv bij je buren. (Ze maken wel vaker geluidsoverlast en na dat het een tijdje veeel minder was doordat je het na vaak langsgaan hebt aangegeven bij de complexbeheerder die toen is langs gegaan, is het nu sinds een paar dagen weer vervelend veel). Je bent langs geweest om aan te geven dat het echt heel hard staat. Je bent terug in huis, er lijkt minimaal of niks veranderd te zijn en ondertussen is het dus 22.00.

• Nog een keer langs gaan (voor de 2e keer op deze avond maar dus voor de 10e keer in totaal)
  • Zelf vervelend terug gaan doen en extra hard lopen op de vloer
  • Weer de complexbeheerder inschakelen als het nog een paar keer zo blijft
  • Niks who cares joh keiharde tv terwijl je wil slapen

0 stemmers

Hoe werkt dit? Heb je die speciaal gekocht voor aan je kraan?

Politie

4 likes