Durf te vragen #8

Ik rijd tegenwoordig veel in België en wat is dat toch dat er naast wegen waar je 70km ofzo rijdt of boven op bruggen gewoon random auto’s/vrachtwagens geparkeerd staan? Zijn dat carpoolplekken, gewone parkeerplekken en lopen die mensen dan een stuk (want het is niet echt in een woongebied) naar hun bestemming. Vind het er echt gek uit zien.

En wat betekent “gratis schouwing” op een te koop bord bij een huis?

2 likes

Vrachtwagenchauffeurs die daar hun auto en of truck parkeren en zo wisselen als ze aan het werk gaan. In woongebieden krijg je je truck niet kwijt.

Schouwing is wat jullie de bouwtechnische keuring noemen.

7 likes

De etos (bij mij in de buurt tenminste) verkoopt mesjes van estrid!

1 like

Kost een huis bezichtigen geld dan?…. (Obviously nog nooit gedaan)

Is er hier iemand die binnenkort naar de Efteling gaat een een boekje mee kan nemen (dat fotoboekje), is 4€ geloof ik. Wil het graag aan mijn dochter geven voor haar verjaardag zodat ze zich kan verheugen op dagje Efteling!!

🫣🫣

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #50

35 likes

Zou er nog eens bij moeten komen :joy:

1 like

Er zit een vrouw in de reclames van vakantie veilingen én hello fresh en ze komt me zo bekend voor maar ik weet niet waarvan. Voor mn gevoel heeft ze in een reality programma gezeten ofzo.

Heeft ze bruin haar? Ik heb net die Vakantieveilingen reclame opgezocht haha.

Ja met een geel vestje volgens mij hahahaha

1 like

Ze doet me denken aan Janice Blok haha

2 likes

Volgens mij heeft zij gespeeld in spangas en meegedaan aan Shopping Queens VIPS!
EDIT: ik heb gevonden hoe ze heet, Mounira Hadj Mansoun.

3 likes

En in de oude Spangas volgens mij

2 likes

Jaaaaa Spangas inderdaad! Dankje!!

1 like

Waaarom altijd die vreselijk irritante 🫣🫣

2 likes

Jaa die bedoelde ik!

4 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Juridische vragen

Altijd? Bij mij omdat ik het nogal wat vind om aan vreemden te vragen iets voor je te doen (+ er aan denken) en voor te schieten en daarna nog eens op te sturen, dus als in ‘durf het bijna niet te vragen’ 🫣🫣🫣🫣🫣 (speciaal nog een paar)

2 likes

Vind overigens niks mis met je vraag, als ik naar de Efteling ging dit weekend had ik het voor je meegenomen. Maar deze emoji samen met de aap versies geven me echt moordneigingen. Heel irrationeel, maar word er echt boos van haha.

5 likes