Toen ik m’n kwartje uitkotste in een festival dixie en er gelijk een nieuwe ingooide.
Als je keuze hebt uit een belegd broodje, kies je dan vaker voor wit of bruin brood?
- Wit, vind ik lekkerder
- Bruin, vind ik lekkerder
- Bruin want dat is gezonder
0 stemmers
Ik vraag vaak of het bruine brood volkoren is, en zo ja dan kies ik dat. Anders maakt het me niet uit, beiden lekker.
Ligt echt aan het beleg. Kaas of gezond vind ik lekkerder op bruin maar bijvoorbeeld eiersalade op wit
Ja als ik vroeger geen neusspray bij de hand had dan ging ik wel in paniek. En als ik dan meerdere flesjes wilde halen in een keer zodat ik even vooruit kon ging ik naar verschillende drogisten zodat ze me geen zielige verslaafde vonden. Gelukkig ben ik nu van die troep af
Ik zat vandaag in de bus en zag weer een meisje met permanente nep wimpers. Ik bedoel dus van die wimperextensions(?), die je eens per zo veel tijd moet bijvullen. Ik vind t zo lelijk en er zo nep uit zien. Maar ik dacht vandaag, die meiden zien t vast bij iemand anders en denken ‘dat is mooi dat wil ik ook’.
Wat vinden jullie er van?
- Vind ik mooi
- Vind ik niet mooi
0 stemmers
Over het algemeen, als je duidelijk ziet dat het nepwimpers zijn; niet mijn ding. Maar soms zijn ze gewoon naturel en lijkt hrt alsof iemand gewoon mooie lange gekrulde wimpers heeft en dat vind ik wel heel mooi!
Maar die ‘russian volume’ of weet ik veel vind ik echt niks
Mijn collega ging van bijna blonde wimpers naar zwarte extensions, zo lelijk
Met gewoon eten wel eens. Dat je dan zo veel trek hebt, helemaal gammel want niet genoeg gehad, halve moordneigingen en dan nog in de winkel bij de kassa moeten wachten. Ga ik alvast iets eten of kan ik het nog volhouden tot na het afrekenen.
Ja idd, als ze goed gematcht zijn, zijn ze prachtig
Memory unlocked
Keek jij vroeger “Ready or Not”
Met Amanda en Busy
- Omg Jaaa
- Komt me vaag bekend voor
- Ken ik niet / Nee
0 stemmers
Omg memory unlocked! Ging even de tune opzoeken en komen echt fijne herinneringen boven. Ik vond dit vroeger heel leuk, maar kan me er verder weinig van herinneren
Vind jij het vervelend als vrienden zichzelf min of meer uitnodigen bij jouw thuis?
- Dit gebeurt nooit
- Ja rot op
- Nouja oke dan
0 stemmers
Ik heb nu 1 vriend uit hamburg die hier dan logeert omdat hij dit en dat wil doen. De halve koelkast vaak ook opvreet. Ja, er zijn idd slaapkamers over maar ik voel me nu net een 50 jarige die zegt “het is hier geen hotel!”. Ben er ff helemaal klaar mee
Haha is nee niet vervelend geen optie?
Maak anders zelf een poll aan!
- Nee hoor
0 stemmers
Ik was het dus helemaal vergeten, maar zat bij een actrice op IMDB te kijken en deze serie stond ertussen.
Je kunt op YouTube wat afleveringen vinden.
Amanda was een meisje- meisje met boy/love issues enzo, en Busy was zo’n tomboy met allemaal oudere broers.
Dit is raar. Mijn broertje en ik hadden het vanmiddag hierover maar konden niet op de naam komen van de serie. Maar het was deze!