Volgens mij heeft zij gespeeld in spangas en meegedaan aan Shopping Queens VIPS!
EDIT: ik heb gevonden hoe ze heet, Mounira Hadj Mansoun.
En in de oude Spangas volgens mij
Jaaaaa Spangas inderdaad! Dankje!!
Waaarom altijd die vreselijk irritante 🫣🫣
Jaa die bedoelde ik!
Altijd? Bij mij omdat ik het nogal wat vind om aan vreemden te vragen iets voor je te doen (+ er aan denken) en voor te schieten en daarna nog eens op te sturen, dus als in ‘durf het bijna niet te vragen’ 🫣🫣🫣🫣🫣 (speciaal nog een paar)
Vind overigens niks mis met je vraag, als ik naar de Efteling ging dit weekend had ik het voor je meegenomen. Maar deze emoji samen met de aap versies geven me echt moordneigingen. Heel irrationeel, maar word er echt boos van haha.
Het gaat niet om je vraag. Zoals @Bunnyslippers al aangeeft, deze emoticon creëert echt moordneigingen, echt niet normaal.
Heeft iemand ervaring met ace & tate clip on zonnebrillen? Op hun site zelf staat dat ze clip ons afraden bij acetate monturen, maar ondertussen is er wel een clip on beschikbaar voor het acetate model wat ik heb. Ik vind het nogal tegenstrijdig.
De website van kruidvat werkt niet goed op mijn telefoon. Afbeeldingen laadt hij niet en als ik iets in mijn winkelmandje stop zie ik een 1 bij mijn winkelmandje maar ga ik er naar toe, is mijn winkelmandje leeg? Dit is zo bij safari maar ook bij chrome en ook de app werkt niet goed.
App heb ik al verwijderd, cookies al verwijderd. Kan ik nog iets proberen?
Enige wat ik kan bedenken, even de wifi eraf en en enkel op 4G, of andersom? Dat doe ik vaak bij zulke momenten
Telefoon opnieuw opstarten
Ja, heb ik! Wat wil je weten?
Ik vond hun zonnebrillen-assortiment klein en er zat niks tussen wat ik echt mooi vond of paste bij mijn hoofd. Toen ben ik hiervoor gegaan. Stuk vriendelijker geprijsd en iig een montuur dat me staat (namelijk mijn gewone bril).
Volgens Kruidvat ligt het aan Apple, ik heb hetzelfde probleem (en een iPhone). Is al eventjes zo helaas.
Nou, ik heb dus de neil en bobby. Bij clipons staat er dat je brillen met acetaat rand moet vermijden, maar bobby is van acetaat. Maar er is wel een clipon voor. Heb jij zelf een metalen montuur waar je het op clipt? Ik vind het nog steeds wat onduidelijk van ace&tate zelf.
Iemand zegt tegen mij nee ik kan niet want ik ben
Wat betekent dat??? Ik kan er niks van maken
twaalf jaar oud? kan van dat soort tekens ook niets anders maken
said persoon is 27 hahahaha, maar thanks!
aap dolfijn? godzilla vs kong? ik kan hier ook echt niks van maken