Gingen de bewoners (die jouw broer dus kende) dan even weg en kwamen er andere mensen erin?
Weet iemand waar het Belgiëtopic heen is? Wou eens vragen wie er allemaal gaan stemmen is vandaag maar ik vind hem niet meer, ook niet met de zoekfunctie…
Er gebeurt hier een genocide tegen het Belgische volk.
Maar @jigglypuff, ik ben vandaag gaan stemmen.
Het topic is hersteld, excuses voor het ongemak!
Wil je trouwens moderators taggen en niet mij persoonlijk? Ik ben niet altijd online, zag dit alleen toevallig.
mi excusi ik zal er op letten
Heeft iemand een idee wat het beteknd al kastanjes klein zijn en een soort pluizig van binnen. Alsof er isolatiemateriaal inzit
Klinkt alsof ie nog langer had moeten groeien
Zit het pluis in de kastanje of in de bolster?
In de kastanje denk ik dat hij nog niet rijp is of misschien beschimmeld ofzo. In de bolster misschien een tamme kastanje. Die zijn kleiner en hebben ook een andere meer puntige vorm. Soms zit aan die punt ook nog wat pluis.
Dit is een tamme:
Het zit dus echt in de kastanje zelf
De kastanje van buiten ziet eruit als de kleinste op jouw foto
Wat vooral raar is is dat de hleft het heeft en de helft niet
Dan is hij denk ik gewoon beschimmeld ofzo. Of niet volledig gerijpt.
Ik zag hier laatst volgens mij iemand een tip posten over al je cookies verwijderen in Spotify om zo weer nieuwe muziek te luisteren. Ik kan dat nergens terugvinden via de zoekfunctie.
Weet iemand hoe dit werkt? Verwijder ik al m’n afspeellijsten van de app? Of hoef ik alleen de cookies van mijn laptop te verwijderen voor de Spotify website?
Is het misschien het wissen van de cache? Dit doe ik namelijk regelmatig waardoor ik wel eens nieuwe aanraders etc krijg
De downloads blijven er wel
Ah ja, thanks! Ik heb het bericht nu ook teruggevonden en dit was inderdaad de tip.
Ja dat was mijn bericht, idd de cache legen. Het werkt bij mij nog steeds zo goed!
Gewoon thuisbezorgd of ubereats? Dan kan ze gewoon bestellen en hoeft ze niet zelf te koken.
Geen box, maar misschien is een thuisbezorgd bon een optie?
Kan je niet crisp bestellen en jouw adres aanpassen naar het hare en met haar afspreken wanneer het komt? I love crisp, zou dat echt top vinden als kraamcadeau
Je kan het bij crisp vragen, zij mailen dan een link die je kunt geven en daarmee komt er saldo op haar account.
Alleen heb je dan geen fysieke bon of zoiets.