Dan zou diegene het gewoon offline moeten halen volgens mij!
Wanneer je een contract hebt getekend toen of er iets voor terug heb gekregen (geld of spullen) dan is het van de site zelf.
Ik weet niet of het je nu kan schaden in je sollicitaties, maar dan zou je eventueel met een advocaat een brief kunnen schrijven met verzoek tot verwijderen van artikelen.
Het is altijd lastig betreft dit soort dingen. Maar ik zou juridisch advies vragen wanneer dit schade kan betekenen voor je toekomst.
Heeft iemand toevallig een abonnement op de consumentenbond en zou diegene de testresultaten van de beste luchtreiniger 2024 willen delen?
hahaha nee, ik heb helemaal geen antwoord meer gekregen (we hebben ook niet dagelijks contact), ik weet het ook echt nog steeds niet
Ik lig hier wakker van (grapje)
#durftevragen: Wat is de beste app/tool oid om snel Engels te leren? Ik spreek uiteraard wel Engels maar wil het nog beter leren spreken en naar een hoger, professioneler niveau tillen
Daar hebben we een topic voor.
Taalcursus doen? Mijn Duits is echt enorm verbeterd door een cursus in berlijn
Ja alleen waar? Zie dat ‘een weekje bij de nonnen’ €4000 kost haha. Dat is alleen leuk als je dat via je werk kunt doen
Ja dat is extreem duur, misschien via EF? Dan moet je wel naar een Engelstalig land
Geen app, maar veel universiteiten hebben wel taalcursussen en vaak ook t.b.v. professioneel gebruik.
Misschien is italki wat voor je! Daar kun uit heel veel taaldocenten kiezen en individuele lessen volgen. Je kunt ook zien hoeveel lessen ze al hebben gegeven en reviews lezen. Wat ook heel fijn is is dat je zelf je lessen kunt plannen. Bevalt mij heel goed!
love dat je de nonnen extreem duur noemt en vervolgens EF suggereert haha
Dan moet je voor de grap die twee eens vergelijken. Dat prijsverschil is ontzettend groot. Al is Vught kwalitatief ongetwijfeld beter.
Nouja de nonnen zijn in vught en EF is in een ander land dus dat is wel een beetje anders
Ff gekeken ik zou voor 6 weken new york 5500 gaan betalen
ja ik snap dat het in verhouding is maar EF is ook gewoon een hoop geld toch. dat vond ik gewoon grappig @Parasol
Ik heb bij Babel in Utrecht een cursus business english gevolgd en volg daar nu een cursus Engels spreken voor gevorderden. Misschien is dat iets voor je.
Iemand tips voor een goede airco? Gaat om een slaapkamer te koelen, geen grote woonkamer oid. Ben benieuwd welke jullie gebruiken!
Al wen plafon ventilator overwogen?
Het is idd duur, maar wel erg goed. Mijn man heeft via werk bij de nonnen gezeten en zijn Engels is er echt door verbeterd.
Als je nu nog geen cursus kan of wil volgen, dan zou je al kunnen beginnen door op netflix etc bij Engelse films en series de Nederlandse ondertiteling te vervangen voor Engels en Engelse boeken gaan lezen (en dan starten met Young Adult of chickflicks, dus de wat makkelijkere boeken en niet meteen zware literatuur)