8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic
Probeer die van de Notenshop, die vond ik het allerlekkerste
Vooral die met witte chocolade
Jaa die van Mousset heb ik geprobeerd, die vond ik ook lekker!
@Schrodinger ah bedankt voor de tip, was al van plan om binnenkort wat te bestellen
Ik heb straks voor de eerste keer een pilates reformer les? Kan ik dan ook normale sokken met anti slip dingen eronder aan of zijn die pilates sokken echt anders?
Kan prima met normale anti slip hoor. Ik zie alle varianten voorbij komen. Zelfs huissokken met nopjes eronder
Als je online je rijbewijs hebt verlengd, krijg je dan een mail dat hij klaar ligt? Of kun je gewoon na 2 werkdagen na het gemeentehuis?
Hier is gewoon naar het gemeentehuis geen optie, is altijd op afspraak. Dus lijkt me dat je daar een afhaalafspraak voor moet maken?
Ja dat had ik voor de zekerheid al gedaan, maar ik heb van RDW nog geen mail dat hij daar ligt…
Edit: ah komt nu nét binnen
Ik had geen account op EGF maar ik herinnerde me ineens iets van heel lang geleden: een blonde meid die als een soort OG fashion blogger haar outfits postte en een middag (?) gratis mocht shoppen in de H&M in de Kalvertoren.
Ze was ouder dan ik en het kan goed zijn dat het een ander forum was! Maar zijn er meer mensen die zich dit herinneren? Ze had ook van die gouden Zara strappy hakken. Een diep verborgen core memory, blijkbaar
Oh ik moet nu ineens aan al die andere fashion-dames denken. Een lange blonde chick met vaak een hoed en opvallende bronzer. Eentje met ginger haren en vrijwel altijd jurken. Oh en nog een ginger type met altijd blote benen in koude omgevingen hahaha wat een herinneringen.
Nee was niet Yara volgens mij! Of wel? Ga nu ineens twijfelen maar volgens mii was ze/leek ze langer?
Nee dat was Yara niet. Ik zie het zo voor me. Was het niet Classygirl oid?
Bedoel je niet Sabrina Meijer van Afterdrk?
Ja zou kunnen? Ik zie het ook voor me, die hele gratis shopsessie in geuren en kleuren verteld. Was in de tijd van de ballonrokjes dus echt lang geleden
@Eendagsvlieg volgens mij was zij later actief, meer in de tijd dat ook die ene boho chick met die lammy jas veel postte (sorry ik heb kennelijk alleen heel random dingen opgeslagen) (@Krabsalade is die met die jas misschien dezelfde als die met de hoed en bronzer?)
Nee die was het ook niet volgens mij. Zij leken wel op elkaar. Die shopsessie had ze gewonnen met die Glamourrun volgens mij.