Ik heb sowieso nog een lipstick uit 2017 ofzo ik probeer daar niet te lang bij stil te staan.
Ik heb exact die lipbalm ook zo’n 3 jaar geleden gekocht en gebruik ‘m nog steeds want hij is gewoonweg niet op
Merk ik niets van, ruikt niet vreemd en ziet er ok uit
Heeft iemand ervaring met de dagcrèmes van Paula’s Choice bij acnegevoelige huid die daarnaast ook wel droog en gevoelig kan worden? Heb de clear lijn eerder al geprobeerd maar was niet zo’n succes, niet voedend genoeg.
Ben nu aan het kijken naar de calm- of defense-lijn
Ja, ik gebruik er twee van de Resist-lijn, want de rest was me ook niet vol genoeg. Zou dus resist aanraden, of even chatten met ze. Deze bevallen me goed.
(De laatste is hetzelfde als die van Clear geloof ik)
Deze is ook fijn, wel wat lichter.
Is er iemand bij wie het Caudalie Vinoperfect serum wel wat doet?
Ik ben net aan mn tweede flesje begonnen en omdat ik hem niet mee had op vakantie heb ik hem 2 weken niet gebruikt en ik merk 0 verschil. Nu is twee weken ook wel relatief kort maar nu ik erover nadenk vraag ik me af of ik uberhaupt wel iets van verschil zie sinds ik het gebruik.
Anyway, als iemand nog een bijna vol flesje wil overnemen dan stuur me maar een pb (kan dan evt ook wel foto sturen)
Het is een serum tegen pigmentatie toch? Dat kan echt maanden duren voor je verschil ziet, ik adviseer met zulke serums altijd om minimaal 1 flesje op te maken, zoiets gaat echt heel geleidelijk en na een paar weken merk je vaak nog geen mega verschillen. Plus je ziet zelf je gezicht elke dag in de spiegel dus als het al iets gedaan heeft dan zie je dat zelf vaak iets minder omdat het zo geleidelijk gaat.
Ja klopt. Dit is mijn tweede flesje, het viel me nu vooral op omdat ik eerst baalde dat ik hem vergeten was op vakantie en me erna realiseerde dat ik hem eigenlijk niet gemist heb.
Ik heb niet superveel pigmentvlekjes en hoopte vooral op een minder doffe en ~stralendere~ huid, maar wss verwacht ik teveel van een simpel serum haha (groetjes van een sucker voor marketing)
Zijn er mensen die tubing mascara gebruiken en gaat het er bij jullie net zo makkelijk af als het lijkt op al die TikTok filmpjes en reels?
En fixeert een tubing mascara de krul een beetje in je wimpers als je een wimperkruller gebruikt? Ik gebruik daarom nu altijd waterproof mascara, omdat met gewone de krul weer uitzakt, maar ik heb zo’n hekel aan het verwijderen van waterproof mascara.
Wat gebruik je nu om het te verwijderen dan? Met een olie lost bij mij waterproof mascara super makkelijk op namelijk
Ik gebruik al tijden een blauwige tubing mascara van Maybelline en die gaat er echt mega mega mega makkelijk af. Wil nooit meer anders. Ook eentje van Essence geprobeerd, dat was helemaal niks
Ja! Gebruik al paar jaar niks anders en supertevreden mee. Met een washandje of ander doekje met warm water gaat het er zo af, verder niks nodig. Terwijl het tijdens sporten en in de regen supergoed blijft zitten. Ik vind Tattelette mascara van Tarte het beste, maar als je wilt proberen voor weinig is Elf Lash Xtndr ook een prima optie en die kost bij douglas maar €8!
Ja hoor gaat er zo vanaf en je wimpers blijven mooi in model. Ik gebruik net als @Diorshow die van Tarte en sinds recent een van YSL.
De remover voor waterproof make up van L’Oréal. Maar heb al verschillende merken geprobeerd, oa ook de cleansing balm van ELF, maar vind het met alles nog best veel en lang wrijven.
Is dat deze?
Nee, het is echt een blauwe verpakking! Kan ‘m alleen nergens vinden dus ik vermoed … dat het toch geen Maybelline is Ik ga vanavond thuis kijken!
Edit: Oh, l’Oreal dus ahahahha. Deze! Waterproof mascara die licht aanvoelt | L'Oréal Paris
Ik gebruik al jaren een tubing mascara omdat ik een hekel heb aan make up verwijderen. 'S Avonds even een fleece washandje met warm water eroverheen wrijven en klaar. Ik heb jaren die van Clinique gebruikt en nu een cheape van Essence.