Slimpie Lemon
Slimpie Ice Tea vind ik het lekkerst
Slimpie watermeloen-aardbei, mits goed gedoseerd
Nou heb ik zin om alle slimpie smaken te kopen. Maar ik koop eigenlijk aktijd lemon want mn vriend vindt ie ook heel lekker. Ik heb 1 keer een andere smaak geprobeerd, cactus appel. Zo smerig! Echt wat een gore smaak.
Slimpie lemon is ook wel echt de beste. Love dat spul
Deze vind ik ook heerlijk!
Ik ga dit weekend naar een theatervoorstelling met escape room achtige elementen erin. We hebben nu hints gekregen maar komen er nu al niet uit
Heeft iemand enig idee hoe je dit moet “berekenen”?
Wil je een antwoord of weten hoe je moet puzzelen? Woord 4 en 3 weet ik denk ik, 1 en 2 nog niet haha.
Als je van die 2e reeks bij iedere letter 1 letter teruggaat in het alfabet kom je op 2 woorden. Dus B = A, E = D etc.
Edit: De 1e reeks moet je volgens mij een qwerty toetsenbord gebruiken en dan steeds 1 vooruit. Dus Q = W en A=S etc.
Kan dit enigzins kloppen? Ik ben hier echt veel te lang mee bezig geweest haha
Lijkt te kloppen, die eerste twee woorden vind ik lastiger, maar ik kan wel twee woorden krijgen door inderdaad 1 plek opzij te gaan opn het toetsenboord. Ben dan wel benieuwd naar het thema van de room
Ja hoe jij het zegt kom je idd wel op 4 woorden!
Voor iedereen die er ook niet uitkwam, even in een spoiler mocht @DikkeKip het zelf op willen lossen:
Antwoord op de puzzel
wijchens nieuws
parkstad veendam
Oh slim, was even het bestaan van spoilers vergeten haha. Ik heb dezelfde woorden inderdaad.
Ohhhh dit vind ik echt top!!! Dank jullie wel
Voor de liefhebbers, het is een theater voorstelling wat district 12 heet. Volgens mij mag ik geen linkjes delen, maar je kan daar heel veel info (over) vinden en meerdere puzzels Zaterdag ga ik naar de voorstelling en zou ik laten weten hoe het was!
Ik ben er vorige maand geweest en vond het een leuke voorstelling!
Tof om te horen! Is het erg moeilijk?
Heb je de andere twee afbeeldingen ook al opgelost?
Ik ga ook binnenkort, ben heel benieuwd.